Firma » Biznes

Znaczenie Jakości informacji podczas segmentacji klientów według DBMS

Znaczenie Jakości informacji podczas segmentacji klientów według DBMS
Zobacz więcej zdjęć »
Praktycznie każda szanująca się organizacja posiada dziś system klasy CRM oraz pewne standardy obsługi klienta zarówno w punktach stacjonarnych jak i w Internecie. Poprzez kanał online, jak i offline pozyskuje i gromadzi w CRM wszelkie informacje dotyczące swoich przyszłych i obecnych klientów.

Praktycznie każda szanująca się organizacja posiada dziś system klasy CRM oraz pewne standardy obsługi klienta zarówno w punktach stacjonarnych jak i w Internecie. Poprzez kanał online, jak i offline pozyskuje i gromadzi w CRM wszelkie informacje dotyczące swoich przyszłych i obecnych klientów. Badania na rynku sprzedażowym wskazują, że bardzo istotne jest uważne przyglądanie się i analizowanie interakcji klienta w dowolnym kanale sprzedaży oraz poza nimi - jak np. w portalach społecznościowych czy forach internetowych. Każda nowa informacja, znajomość zachowań i zmian w życiu klientów, a w dalszej kolejności odpowiednia reakcja przyczyniają się do kreowania dodatkowych okazji sprzedażowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tomasz Dziobiak - Prezes firmy DBMS Sp. z o. o., zajmującej się bazami danych i hybrydowymi kampaniami marketingowymi oraz marketing autmation, w ostatnim czasie wygłaszał ciekawą prelekcję podczas debaty PNSA, Wydziału Zarządzania UW i Université Paris-Dauphine. W dalszej kolejności efektem było powstanie interesującego tekstu dotyczącego znaczenia jakości informacji podczas segmentacji klientów.

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z treścią tegoż artykułu. Dla wielu może się on okazać dodatkową inspiracją w przygotowywaniu przyszłych działań sprzedażowych...

CAŁY ARTYKUŁ DBMS - bazy danych: Znaczenie jakości informacj podczas segmentacji klientów

Autor: Konrad Osys bazy danych DBMS Sp. o. o.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Konrad Osys

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »