Firma » Reklama

Zwycięski film reklamowy Tequila

Zwycięski film reklamowy Tequila
Zobacz więcej zdjęć »
Film reklamowy „Tequila” – promujący markę NESCAFÉ 3n1 Classic – zwyciężył w XIII Studenckim Konkursie Filmów Reklamowych Kodaka.

Firma Nestlé zaangażowała się w Studencki Konkurs Filmów Reklamowych Kodaka, by wspierać młode talenty. W pierwszym etapie jury, spośród blisko dwustu zgłoszonych scenariuszy, postanowiło skierować do produkcji 17 projektów, do których swoich produktów użyczyły m.in. marki Nestlé: AFTER EIGHT, NESCAFÉ 3n1 Classic i WINIARY Danie w 5 minut. Jury tradycyjnie nagrodziło filmy, które prezentują oryginalność koncepcyjną, wizualną i realizacyjną.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

I nagrodę w konkursie, a także dodatkowe wyróżnienia za reżyserię oraz scenariusz, zdobył film pt. „Tequila" autorstwa: Pawła Maślony i Grzegorza Hartfiela z Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego.

Bardzo się cieszę, że młodzi filmowcy postawili na siłę marki NESCAFÉ 3in1 Classic - idealnego miksu kawowego i dzięki temu wygrali w powyższych kategoriach!  Młodzi, zdolni ludzie, wsparcie branży oraz dobrze rozpoznawalna marka to przepis na kolejny idealny miks. Gratuluję utalentowanym zwycięzcom! Jednak mimo swojej oryginalności i pomysłowości, która zyskała uznanie jurorów, film w rzeczywistości nie mógłby stać się oficjalną reklamą produktu - mówi Bartosz Hasulak odpowiedzialny za markę NESCAFÉ 3in1 Classic.

Oprócz zwycięskiej „Tequili", filmy z udziałem marki - WINIARY Danie w 5 minut, zdobyły nagrody za zdjęcia - „Wspinaczka" oraz za reżyserię - „Każdy ma swoje 5 minut".

Studencki Konkurs Filmów Reklamowych zajmuje szczególną pozycją w środowisku branżowym, jako inicjatywa pozwalająca zaistnieć nowym talentom operatorskim i reżyserskim na szczególnie wymagającym rynku reklamy. Impreza ma wieloletnią tradycję nie tylko w Polsce. Przedsięwzięcie to organizowane jest także w Wielkiej Brytanii, Francji, Turcji, Holandii, Rumuni i na Węgrzech. Od trzech lat finał wszystkich lokalnych konkursów ma swoje miejsce na Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym GOLDEN DRUM w Słowenii, drugim po Cannes Lions festiwalu reklamowym w Europie. Zwycięzca wszystkich edycji otrzymuje nagrodę zwaną KODAK DRUM.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »