Kultura, sztuka » Kultura
Żywiecka Kronika Filmowa – nowa kampania marki Żywiec
Zobacz więcej zdjęć » |
Żywiecka Kronika Filmowa w swoich spotach pokazuje współczesne życie Polaków, którzy do zmieniającej się rzeczywistości, podchodzą z humorem i dystansem. Nowa platforma komunikacyjna czerpie z tego co typowo polskie i tradycyjne - łącząc to z nowoczesnością. Spoty reklamowe są emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych od 5 sierpnia 2014.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Polska Kronika Filmowa nadawana była w polskich kinach i telewizji od 1944 do 1994 roku. Kultowe filmy ukazujące rzeczywistość w różnych kontekstach na stałe zagościły w świadomości Polaków. Żywiec, jako polskie piwo z blisko 160-letnia tradycją, jest jak najbardziej legitymowany do tego by przywrócić ten format i stworzyć nową kronikę A.D. 2014, która w dowcipny, ale też celny sposób komentowałaby otaczającą nas rzeczywistość.
Żywiecka Kronika Filmowa obserwuje codzienność współczesnej Polski i Polaków A.D. 2014. Całość opatrzona została komentarzem z poczuciem humoru oraz dystansem, który jest charakterystyczny dla Żywca. Wierzymy, że nasza kronika trafnie obrazuje dzisiejsze społeczeństwo, w którym nastąpiło wiele pozytywnych zmian na przełomie ostatnich lat, a w przyszłości będzie ona ilustracją karty historii zapisaną przez Żywca - mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.
Razem z kampanią telewizyjną, 7 sierpnia br., marka rozpoczyna konkurs dla młodych i zdolnych twórców filmowych. Będą oni mieli za zadanie pokazać i trafnie skomentować współczesna Polskę. Finałowe prace zostaną zaprezentowane szerokiej publiczności podczas 13. edycji PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL, a zwycięzca otrzyma 10 000 złotych nagrody. Na nadsyłanie skryptów uczestnicy konkursu mają czas od 7 sierpnia do 5 września 2014 roku.
Kampania otrzyma wsparcie w głównych kanałach komunikacyjnych.
Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają: ATL – agencja DDB, BTL – Just, digital - GONG, public relations – TBWA PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Szczegółowe informacje na temat konkursu dostępne będą w dniu jego rozpoczęcia pod adresem: www.kroniki.zywiec.com.pl.
Spot reklamowy 45s – link do reklamy zamieszczonej na www.youtube.com/ZywiecPiwo
Link do pobrania spotu.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)