Technologie » Internet

180heartbeats przygotowała aplikację dla fanów ING Życie

180heartbeats i ING Życie zapraszają do zabawy na Facebooku. Konkurs „Jak Ci pasuje?” jest kontynuacją kampanii promującej „Sposób na Przyszłość” – ubezpieczenie ochronno-inwestycyjne od ING Życie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Bohaterką przygotowanej przez agencję aplikacji http://www.facebook.com/ingzycie?sk=app_166288876765735 jest pufa, którą użytkownicy dopasowują do swoich zdjęć, tak jak ubezpieczenie „Sposób na Przyszłość” dopasowuje się do ważnych wydarzeń w życiu.

Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji narzędzia do edytowania fotografii i mogą z łatwością dopasować do siebie kształt pufy. Raz w tygodniu wszyscy Facebookowicze głosują na zdjęcie z konkursowej galerii, w którym pufa jest najbardziej oryginalnie i najlepiej dopasowana. Dodatkowo powołane zostało jury, które co tydzień wybiera drugiego zwycięzcę konkursu. Akcja wystartowała 16 czerwca i potrwa 7 tygodni. Nagrodami są właśnie wygodne pomarańczowe pufy. W ciągu 17 dni do zabawy dołączyło ponad 3000 osób. Użytkownicy spędzają na dopasowywaniu do siebie pufy średnio 6 minut.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi_Communications

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »