Technologie » Internet
180heartbeats przygotowała aplikację dla fanów ING Życie
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bohaterką przygotowanej przez agencję aplikacji http://www.facebook.com/ingzycie?sk=app_166288876765735 jest pufa, którą użytkownicy dopasowują do swoich zdjęć, tak jak ubezpieczenie „Sposób na Przyszłość” dopasowuje się do ważnych wydarzeń w życiu.
Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji narzędzia do edytowania fotografii i mogą z łatwością dopasować do siebie kształt pufy. Raz w tygodniu wszyscy Facebookowicze głosują na zdjęcie z konkursowej galerii, w którym pufa jest najbardziej oryginalnie i najlepiej dopasowana. Dodatkowo powołane zostało jury, które co tydzień wybiera drugiego zwycięzcę konkursu. Akcja wystartowała 16 czerwca i potrwa 7 tygodni. Nagrodami są właśnie wygodne pomarańczowe pufy. W ciągu 17 dni do zabawy dołączyło ponad 3000 osób. Użytkownicy spędzają na dopasowywaniu do siebie pufy średnio 6 minut.
Nadesłał:
Multi_Communications
|
Komentarze (0)