Firma » Reklama

19200 powodów, by wziąć udział w konkursie FRUGO

19200 powodów, by wziąć udział w konkursie FRUGO
Zobacz więcej zdjęć »
FRUGO jako niekwestionowany lider kategorii napojów sprzedawanych w szklanych butelkach* chce dzielić się swoją radością ze współtwórcami tego sukcesu, swoimi partnerami handlowymi. Zaprasza ich więc do zabawy w niepowtarzalnym stylu FRUGO!

Konkurs ogłoszony został na łamach tytułów branżowych, a zadanie, jakie stoi przed jego uczestnikami nie jest trudne: wystarczy poprawnie wytypować udziały procentowe marki FRUGO w okresie kwiecień-maj br. Na zwycięzcę, czyli osobę, która poda odpowiedź najbliższą poprawnej (wg danych AC Nielsen) czeka w nagrodę … 10 palet FRUGO, czyli aż 19200 butelek o pojemności 250 ml!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przypomnijmy, że FRUGO konsekwentnie budowało pozycję lidera swojej kategorii właściwie od momentu pojawienia się na rynku na przełomie czerwca i lipca ub.r. Już dane z sierpnia i września wskazują, że do FRUGO należała ponad 1/3 rynku, na przełomie roku przejęło ponad połowę kategorii. Dane z lutego i marca pokazują, że sprzedaż FRUGO to 63,38 procent kategorii napojów w szkle, a tym samym nokaut dla konkurencji: dotychczasowemu liderowi zestawienia udało się zająć zaledwie 15,55 procent rynku, co oznacza ponad trzykrotny spadek udziałów w okresie 6 miesięcy!

Za FRUGO stoi przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia sprzedaży, promocji i marketingu napoju, oparta na precyzyjnym odtworzeniu produktu sprzed lat. Dzięki niej FRUGO naprawdę jest i może być tylko jedno. Ma swój absolutnie niepowtarzalny oryginalny charakter, dlatego nie ma i nie będzie na rynku napoju, który miałby szansę z nim konkurować. Bo FRUGO to nie tylko napój, FRUGO to filozofia i styl życia!

* Źródło: FoodCare za Nielsen: Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, udziały % w rynku w okresie cze 2011 – mar 2012 w kategorii Napoje Niegazowane w butelkach szklanych (z wyłączeniem Soków, Nektarów i Wody Mineralnej)



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »