Technologie » Internet

21 portali branżowych współpracuje z Firmy.net

21 portali branżowych współpracuje z Firmy.net
Zobacz więcej zdjęć »
Aż 21 portali branżowych współpracuje już z internetowym katalogiem firm – Firmy.net. Małe i średnie firmy zarejestrowane w katalogu mogą dzięki partnerstwom skutecznie zaistnieć w serwisach ze swojej branży.

Ze względu na ograniczone budżety na promocję, małe i średnie firmy rzadko stać na kosztowne kampanie na wielu portalach branżowych jednocześnie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Sieć partnerstw strategicznych Firmy.net pozwala mniejszym firmom zaistnieć wszędzie tam, gdzie informacje o nich są najbardziej poszukiwane – w serwisach związanych z ich branżą. W serwisach partnerskich prezentowane są  wszystkie firmy z danej branży zarejestrowane w Firmy.net – nawet te, które posiadają jedynie bezpłatny wpis. Dla firm oznacza to nawet kilkukrotne zwiększenie zasięgu promocji bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Dzięki specjalnym wyszukiwarkom użytkownicy portali partnerskich - w szybki i prosty sposób - mogą odnaleźć interesujące ich informacje o firmach i profilu ich działalności. Wystarczy, że wpiszą do wyszukiwarki odpowiednie zapytanie. I tak - osoba chcąca kupić mieszkanie, na portalu Nieruchomosci-online.pl, poza ogłoszeniami, znajdzie także najbliższe biuro notarialne, ślusarza, czy chociażby firmę przeprowadzkową. Przedsiębiorcy odwiedzający portal Przepisnabiznes.pl odnajdą tam zarówno prezentacje firm, z którymi mogą nawiązać kontakty handlowe, jak i salony mebli biurowych. Z kolei fani motoryzacji na Forumsamochodowe.com znajdą m.in. najbliższą stację paliw oraz komis samochodowy.

„Rozbudowując sieć partnerską, realizujemy naszą misję kompleksowej promocji firm w internecie.  Jest to korzystne rozwiązanie zarówno dla firm z katalogu, które mają okazję dotrzeć do rzeszy nowych odbiorców, jak i dla partnerów, którym udostępniamy informacje dopasowane do ich tematyki oraz grupy docelowej. Wzbogacając swoją zawartość o tak funkcjonalne narzędzie, serwisy partnerskie mogą zatrzymać użytkowników dłużej na swoich stronach i zyskać w ich oczach miano centrum wiedzy o danej branży” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.

Serwisy partnerskie, korzystające obecnie z bazy danych Firmy.net to: Autoaukcje.pl, Autoteam.pl, DI.pl (Dziennik Internautów), Dobrakuchnia.com, Eszukam.pl, Forumsamochodowe.com, Forumzdrowia.pl, Furious.pl, Infor Expert (Moja Firma Infor), Infornext.pl (Wieszjak.pl), InvestMap.pl, IPO.pl, Iwoman.pl, Money.pl, Nieruchomosci-online.pl, Oferty-Dom.pl, PrzepisNaBiznes.pl, Rolnicy.com, Rynek.net, Tipy.pl, Wakacjeipodroze.pl.

O Firmy.net
Firmy.net to portal, który umożliwia kompleksową promocję firm w internecie. Na tle tradycyjnych, branżowych katalogów firm wyróżnia się stale rosnącym zasięgiem prezentacji firm, opartym na strategicznej współpracy partnerskiej ze znaczącymi portalami internetowymi (jak np. Money.pl, Infor.pl). Firmy.net jest prowadzony przez NNV AG –działającą w całej Europie, szwajcarską firmę związaną z branżą internetową. Więcej informacji o portalu można znaleźć na stronie http://www.firmy.net



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRS

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »