Firma » Biznes

38 ZESPOŁÓW I JEDEN CEL- MAKAO

Rywalizacja w konkursie GMC Poland dobiegła do finałowych etapów. Spośród 600 zespołów w Półfinale uczestniczy już tylko 38 najlepszych drużyn. 23 lutego uczestnicy podejmują rywalizację o awans do finałów krajowych i szansę na reprezentowanie Polski na Finałach Światowych w Makao.

Global Management Challenge to największa na świecie symulacja biznesowa, która w formie konkursów on-line odbywa się równolegle w 32 państwach. Polskie edycje programu gromadzą w każdej edycji 2000 uczestników, samych „absolwentów” jest już ponad  18 000. Tegoroczna, rekordowa edycja, zgromadziła ok. 3000 osób, które chciały wziąć udział w rywalizacji. W symulacji, zespoły wcielają się w rolę Zarządów wirtualnych spółek. Ich celem jest przygotowanie strategii rozwoju, a następnie podjęcie niezbędnych decyzji operacyjnych w celu pokonania konkurencji. Kryterium konkursu jest osiągnięta cena akcji na wirtualnej giełdzie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Projekt Global Management Challenge to świetna inicjatywa dająca wiele możliwości nie tylko jej uczestnikom, ale również wszystkim zaangażowanym stronom.  Program daje możliwość zweryfikowania pracowników z dużym potencjałem i możliwościami rozwoju a także poznania zdolnych młodych osób, które wkrótce rozpoczną swoją karierę zawodową. Myślę, że należy propagować i kontynuować tego rodzaju projekty, które przyczyniają się do poszerzania wiedzy oraz dają możliwość sprawdzenia się w wirtualnej rzeczywistości zarządzania biznesem – mówi Iwona Żurawska, Dyrektor Personalna, Intrum Jusitita – Sponsor Generalny GMC 2010.

 

Tegoroczny II etap konkursu był bardzo wyrównany, a sprawa awansów nie była jasna do samego końca. Jednakże, ostatni cykl decyzyjny, wyłonił grupę najlepszych menedżerów wirtualnych spółek. Do rundy półfinałowej awansowali przedstawiciele takich firm jak: Grupa TP, Bank Zachodni WBK, Jeronimo Martins Dystrybucja, Polska Telefonia Cyfrowa. Do następnego etapu awansowały również zespoły studenckie pod patronatem m.in.: Narodowego Banku Polskiego, Giełdy Papierów Wartościowych, Intrum Justitia, TAP Portugal, TV Biznes, Gazety Bankowej, BRIEF, Rzeczpospolitej, Brytyjsko - Polskiej Izby Handlowej oraz Personelu i Zarządzanie.

 

Runda półfinałowa konkursu GMC Poland 2010 rozpoczyna się 23 lutego. W przeciągu trzech tygodni, zarówno menadżerowie reprezentujący firmy jak i studenci będą musieli podjąć decyzje, które zaważą na pięciu kwartałach działalności ich wirtualnych spółek. Zespoły, którym uda się pozostawić spółkę
w najlepszej kondycji, a jej cena akcji osiągnie najwyższą wartość, awansują do finałów ogólnokrajowych konkursu, które odbędą się w drugiej połowie marca w Warszawie.

 

Na zwycięzców  tegorocznych finałów konkursu, czekają atrakcyjne nagrody m.in. wyjazd na Światowy Finał GMC do azjatyckiegp Makao, studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego oraz bilety lotnicze linii TAP Portugal na Maderę.

 

 

Więcej informacji: www.gmcpoland.pl

 

 

Organizator w Polsce: BIGRAM Personel Consulting

Patroni Honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski

Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, Intrum Justitia, Telekomunikacja Polska

Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Brief, Gazeta Bankowa. Personel i Zarządzanie, TV Biznes

Patroni Internetowi: RP.PL, Bankier.pl, NBPortal.pl

Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, StepStone.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIGRAM

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »