Gospodarka » Żywność
4,7 miliona klientów zbiera punkty PAYBACK w sieci Kaufland
– Podsumowując rok naszej współpracy z Programem PAYBACK możemy potwierdzić, że nasze cele zostały osiągnięte. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty. Program dał nam możliwość większego angażowania konsumentów odwiedzających Kaufland. Prowadzone przez nas akcje specjalne typu „Punktowy milioner” czy promocje z innymi partnerami Programu dają nam nie tylko niepowtarzalną szansę do zainteresowania naszą ofertą dotychczasowych użytkowników karty PAYBACK, ale także do przyłączania kolejnych osób do tej społeczności. Klienci chętnie korzystają z nowych form promocji, które pozwalają na zwiększanie swojego salda punktowego – komentuje Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska. Jak wynika z najnowszego badania PAYBACK Opinion Poll, konsumenci polubili Program PAYBACK szczególnie za szybkość, z jaką mogą zbierać punkty każdego dnia. To atut dla 71% respondentów. Wymiana punktów na zakupy to z kolei ważny element dla co 3 konsumenta, który odwiedza Kaufland. Dzięki tej możliwości nasi klienci zaoszczędzili aż 12 milionów złotych – dodaje Norbert Czyżewski.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Dzięki dołączeniu Kaufland do PAYBACK zyskaliśmy 3,5 miliona nowych uczestników, jednocześnie ponad milion dotychczasowych posiadaczy naszej karty zyskało kolejnego Partnera, u którego mogą zbierać i wykorzystywać swoje punkty. Uczestnicy Programu PAYBACK chętniej wybierają tę sieć sklepów jako miejsce codziennych zakupów - obecnie 74% z nich deklaruje, że odwiedza Kaufland. Dzięki spersonalizowanej komunikacji uczestnicy naszego Programu otrzymują oferty, które są dostosowane do ich potrzeb i zwyczajów zakupowych. Wspólne akcje prowadzone z naszymi kluczowymi partnerami, czyli BP, CUK Ubezpieczenia czy Multikinem sprawiają, że konsumenci w naturalny sposób korzystają z zalet multipartnerskości. Cieszy nas, że PAYBACK rozwija się i każdego dnia możemy 400 000 razy nagradzać klientów naszych partnerów. Łączna wartość zakupów dokonywanych przez uczestników PAYBACK przekracza 16 miliardów złotych rocznie, a jednocześnie na ich konta trafiają punkty o wartości blisko 90 milionów złotych – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.
Kaufland dołączył do Programu PAYBACK 26 kwietnia 2018 roku. Punkty za zakupy w sieci naliczane są według standardowego przelicznika – za każde wydane 3 zł uczestnik Programu otrzymuje 1 punkt PAYBACK. Ponadto liczne akcje promocyjne to szansa na zdobycie dodatkowych punktów, które można: wymienić na nagrody, mile Miles & More, wykorzystać podczas płacenia za zakupy czy przekazać na program dożywiania dzieci Pajacyk.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)