Technologie » Internet

500 tys. PLN dla agencji interaktywnej Think Kong

Agencja marketingu interaktywnego Think Kong podpisała umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości (www.parp.gov.pl). Na jej podstawie dofinansowaniem zostanie objęty jeden z projektów agencji – stworzenie innowacyjnej e-usługi adresowanej do osób aktywnych fizycznie.

Umowa przewiduje wsparcie realizacji projektu w ramach unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Działanie 8.1, w łącznej kwocie 500 tys. zł.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zakończenie pierwszego etapu projektu przewidziane jest na czerwiec b.r. Realizacją projektu pokieruje Sławomir Ossowski – Technology Director agencji Think Kong.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »