Moda » Odzież

6. Zmysł według BIZUU i Michała Szulca

6. Zmysł według BIZUU i Michała Szulca
Zobacz więcej zdjęć »
Niedawno pokazali swoje kolekcje na sezon wiosna-lato 2017. BIZUU stawia na lekkie, kobiece fasony, pastele, falbany, nawiązuje do Barbie. U Michała Szulca zobaczyliśmy ostrzejsze, zdekonstruowane formy. Obie kolekcje to dwa różne style i inne grupy odbiorczyń.

Jest jednak coś, co łączy duet BIZUU i Szulca – od ponad dwóch lat są ambasadorami marki Whirlpool.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

NA DŁUŻEJ

- Projekt 6. Zmysł Projektanta, który tworzymy wspólnie z marką Whirlpool, udowadnia, że twórcza praca projektanta jest uzależniona od ultranowoczesnej technologii – mówi Michał Szulc. W codziennej pracy z formą, detalem czy tkaniną kreuję produkt, który wymaga dbałości i profesjonalnej opieki już po opuszczeniu mojej pracowni. Dzięki technologicznemu wsparciu Whirlpool mam pewność, że projektowane przeze mnie ubrania pozostaną w idealnym stanie i będą służyć moim klientkom przez długi czas.

 

6. ZMYSŁ WYZWALA KREATYWNOŚĆ

Michał Szulc wraz z BIZUU od dwóch lat udowadniają, że nawet najdelikatniejsze elementy garderoby można wyprać w pralce Whirlpool Supreme Care. Możliwe jest to dzięki technologii 6. Zmysł, która dba o tkaniny, dobierając do ich poszczególnych rodzajów parametry prania. – To potwierdzenie, że bez względu na wykorzystany materiał, moje projekty będą zawsze użytkowe. To również swoboda w budowaniu całej sezonowej kolekcji. Dzięki 6. Zmysłowi w pralkach Whirlpool nie muszę ograniczać palety surowców, a często cały projekt staje się początkiem kreatywnego myślenia o nowych możliwościach, sposobach wykończenia czy detalach – dodaje Szulc.

 

KONIEC Z PRALNIĄ

Wiedza, jaką w kampanii marki Whirlpool przekazują projektanci to przełom dla wielu osób, które do tej pory – chcąc dbać o swoje wyjątkowe, cenne ubrania – zmuszone były czyścić je chemicznie, a w najlepszym przypadku – prać ręcznie. Whirlpool Supreme Care zadba o najdelikatniejsze tkaniny, a projektanci udowadniają, że to nie tylko teoria. W jednym z butików BIZUU stoi pralka Whirlpool FSCR 12432, a Blanka Jordan i Zuza Wachowiak przekonują, że można w niej wyprać ubrania z ich kolekcji.

- Współpraca z marką Whirlpool pokazała nam, że możemy być spokojni o tkaniny, ponieważ nasza inteligentna pralka wie najlepiej, jak pielęgnować je w najlepszy sposób – tak, aby zachowały swoje właściwości – mówi Zuzanna Wachowiak.

 

6. ZMYSŁ PROJEKTANTA

Czym dla BIZUU jest 6. zmysł? – To coś bardzo indywidualnego. Zależnie od charakteru, osobowości przejawia się on w czym innym. To niezależne, niemierzone racjonalnie poczucie, że to, co robimy, do czego zmierzamy jest w stu procentach zgodne z nami – twierdzi Blanka Jordan. – Jest podstawowym narzędziem pracy każdego projektanta. To intuicja, przeczucie, które – połączone z wiedzą i śledzeniem światowych trendów – pozwala projektantom na tworzenie kolekcji zgodnej z duchem marki. 

Dość podobnie 6. zmysł definiuje Michał Szulc. – To dla mnie zdecydowanie intuicja; głos, który wskazuje drogę, podaje rozwiązania, determinuje podejmowanie decyzji.

 

6. ZMYSŁ W DOMU

Kampania 6. Zmysł Projektanta udowadnia, jak wiele wspólnego mają ze sobą światy mody i technologii. – Marka Whirlpool jako lider w swojej branży od lat oferuje swoim klientom idealne połączenie elegancji i efektywności. Dlatego wspieramy naszych konsumentów, oferując sprzęt wyposażony w technologię 6. Zmysł, która w domowych warunkach, w profesjonalny sposób dba nawet o najdelikatniejsze tkaniny. Od dwóch lat sprawdzają to dla nas czołowi polscy projektanci mody – mówi Beata Trzcińska, lider projektu 6. Zmysł Projektanta, Brand&Digital Team Leader z firmy Whirlpool. Poza gwarancją idealnej troski o nasze ulubione ubrania, pralka Whirlpool Supreme Care 12432 oferuje wygodę użytkowania, bo można nią sterować zdalnie za pomocą aplikacji Whirlpool 6. Zmysł Live.

 

 

Dodatkowe informacje:

 

Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) to największy z producentów dużego sprzętu AGD na świecie, który w 2016 roku osiągnął sprzedaż roczną w wysokości ok. 21 mld USD, zatrudniał 93 tys. pracowników i posiadał 70 zakładów produkcyjnych i badawczych ośrodków technologicznych. Koncern sprzedaje produkty Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit i innych dużych marek w prawie każdym kraju na całym świecie. W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) koncern zatrudnia ok. 24 tys. pracowników, prowadzi sprzedaż w ponad 30 krajach oraz posiada zakłady produkcyjne i badawcze ośrodki technologiczne na terenie 8 krajów. Whirlpool EMEA to segment operacyjny Whirlpool Corporation. Europejskie

ośrodki operacyjne Whirlpool Corp. znajdują się w Pero (MI) we Włoszech. Dodatkowe informacje o firmie można znaleźć na stronie WhirlpoolCorp.com lub na Twitterze pod @WhirlpoolCorp.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

38PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »