Firma » Biznes

80 produktów marki Dobry Wybór w 2011 r.

Asortyment marki własnej Kolportera, znanej pod nazwą Dobry Wybór, został w maju br. powiększony o dziewięć nowych produktów, na które składają się różne rodzaje konserw rybnych, pasztet z pieczarkami oraz karma dla psów i kotów. Obecnie pod marką Dobry Wybór sprzedawanych jest 38 produktów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ofercie Kolportera pojawiły się trzy nowe rodzaje konserw rybnych Dobry Wybór: filety śledziowe w sosie pomidorowym, filety z makreli w sosie pomidorowym oraz szproty w sosie pomidorowym.
Nowością smakową wśród pasztetów marki Dobry Wybór jest pasztet z pieczarkami.
Po raz pierwszy w asortymencie marki własnej Dobry Wybór znalazło się jedzenie dla zwierząt: trzy rodzaje karmy dla psów oraz dwa rodzaje dla kotów.
Kolporter konsekwentnie realizuje swoją zapowiedź, że do końca 2011 r. w sprzedaży będzie 80 produktów marki Dobry Wybór, pochodzących od sprawdzonych polskich producentów. – W tym roku do oferty weszły już m.in. konserwy mięsne i warzywne, flaczki w rosole oraz musztarda, a w planach na najbliższe miesiące są owoce w puszkach – informuje dyrektor handlowy Kolportera Krzysztof Żądło.
Produkty marki Dobry Wybór są na rynku od maja 2010 roku. Obecnie pod tą nazwą sprzedawanych jest 38 produktów. Oprócz wspomnianych wyżej, w swojej ofercie dystrybucyjnej Kolporter ma ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy, dżemy, makarony, gołąbki, pulpety, klopsiki , fasolkę po bretońsku, a także orzeszki solone.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem ponad 870 saloników prasowych (w tym ponad 60 salonów Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.

Biuro Prasowe Kolportera



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »