Gospodarka » Chemia
Agape wydaje „Biuletyn Integracyjny” Air Products
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Po sfinalizowaniu transakcji zakupu producenta gazów przemysłowych BOC Gazy Sp. z o.o. przez firmę Air Products, w polskim oddziale firmy podjęto decyzję o wydawaniu „Biuletynu Integracyjnego” dla pracowników połączonych spółek. 
Współpraca Air Products z Agencją doradczą i wydawniczą Agape zakłada realizację cztero- lub ośmiostronicowego miesięcznika. Specjaliści z Agape przygotowali przejrzystą makietę biuletynu, w której nacisk położony został na prezentację dużych zdjęć pracowników.
Do każdego numeru biuletynu dziennikarze Agape piszą wszystkie artykuły. Agencja zajmuje się również składem, korektą i drukiem. Biuletyn otrzymują pracownicy centrali spółki w Warszawie, zakładów produkcji gazów technicznych i zakładów napełniania butli – łącznie około tysiąca osób. 
– Zadaniem miesięcznika jest na bieżąco informować pracowników o postępach procesu integracji. To, co jest szczególnie ważne w takim przypadku, to regularność wydawania magazynu. Duże znaczenie ma również szybkość reakcji agencji na zmienność działań i zdarzeń po stronie klienta tak, by biuletyn zawierał najbardziej aktualne informacje – powiedziała Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji doradczej i wydawniczej Agape. 
– „Biuletyn Integracyjny” realizowany we współpracy z Agape jest w Air Products jednym z najważniejszych narzędzi komunikacji w procesie integracji. Informuje na bieżąco o aktualnie podejmowanych działaniach, osiągniętych synergiach i zmianach personalnych – te wszystkie aspekty poruszane na łamach naszego biuletynu wzmacniają proces integracji i motywacji pracowników – wyjaśniła Dorota Grzegorczyk, Communications & PR Manager w Air Products Sp. z o.o.
		Nadesłał:
            agape 
	 | 
	

						NOWOŚĆ! Proszki i grysy z owoców i warzyw liofilizowanych KRESTO – naturalny kolor w Twojej kuchni			
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)