Kultura, sztuka » Kultura
Agencja studio PRowokacja dla Fotofestiwalu 2012
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do zadań agencji należy współtworzenie strategii działań media relations, jej egzekucja oraz doradztwo wizerunkowe. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Agnieszka Burzyńska (managing director) oraz Jacek Prośniak (junior account executive).
Międzynarodowy Festiwal Fotografii (http://www.fotofestiwal.com/) jest najstarszym festiwalem fotografii w Polsce, co roku odbywa się w Łodzi. Tegoroczna, już 11 edycja, rozpocznie się 10 maja br. i potrwa do 20 maja. Program imprezy jest niezwykle bogaty i zróżnicowany tematycznie. Organizatorzy zaplanowali 6 bloków tematycznych (I*NETWORK. Human connection, Grand Prix, Edukacja, Uwikłane w płeć, Wystawy Towarzyszące, Wydarzenia Towarzyszące). Wydarzeniem specjalnym Fotofestiwalu będą warsztaty Masterclass, odbywające się w ramach bloku Edukacja oraz pierwsza publiczna prezentacja prac z jednej z największych polskich kolekcji fotograficznych. Na wystawie „Uwikłane w płeć” pojawią się prace wybitnych polskich artystów, m.in. Zbigniewa Libery, Jerzego Lewczyńskiego, Natalii LL i Tadeusza Rolke.
Agencja Public Relations studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl) działa od 2004 roku i świadczy pełen zakres usług public relations. Specjalizuje się w obsłudze firm z branży FMCG, Beauty, Fashion oraz nowe technologie. W ostatnim roku agencja pracowała m.in. dla kilku projektów firmy Energizer Polska, marki Wilkinson oraz firm Passus sp. z o.o, Panda Security Polska, Belutti.
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45
http://www.studioprowokacja.pl/
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
studio PRowokacja
|
Komentarze (0)