Technologie » AGD - RTV
AkzoNobel i Signify rozszerzają współpracę
AkzoNobel od teraz będzie dodatkowo dostarczać również produkty Interpon F do zewnętrznych opraw oświetleniowych LED marki Philips. Asortyment powłok, zaprojektowany specjalnie do zastosowań zewnętrznych, został wybrany po szeroko zakrojonych testach, które potwierdziły jego trwałość oraz dziesięcioletnią gwarancję utrzymania połysku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Trwałość i odporność na warunki atmosferyczne mają kluczowe znaczenie dla wydajności, jaką oferujemy w oprawach zewnętrznych" – wyjaśnia Yonglan Yi, menedżer produktu w Signify. "Zaawansowana powłoka PowerShield zapewnia trwałość produktu, zapobiegając awariom w miarę upływu czasu, nawet w trudnych warunkach pogodowych[1]”.
"W rezultacie nasze produkty będą musiały być rzadziej wymieniane, co zmniejszy zasoby potrzebne do produkcji. Cieszymy się, że możemy współpracować z AkzoNobel, firmą, która podziela nasze zaangażowanie w minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne. Korzystanie z wysokiej jakości komponentów ma kluczowe znaczenie dla tworzenia trwalszych i bardziej estetycznych rozwiązań oświetleniowych dla jaśniejszego życia i lepszego świata" – dodaje.
Jeff Jirak, Dyrektor działu farb proszkowych AkzoNobel, mówi – "Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę ze światowym liderem w dziedzinie oświetlenia i zapewnić mu nasze zaawansowane technologie i wiedzę. Nasze dążenie do doskonałości nigdy się nie kończy, a zacieśnienie współpracy
z firmą Signify pokazuje, że staramy się jak najbardziej odgrywać postępową i opartą na współpracy rolę we wspieraniu naszych klientów w realizacji ich celów zrównoważonego rozwoju. Na przykład poprzez wydłużenie żywotności ich produktów."
Znany z doskonałej wydajności w ekstremalnych warunkach - Interpon F - oferuje wyjątkową trwałość UV i zachowanie koloru. Zapewnia zachowanie połysku na poziomie 90% po 1,000 godzinach testów 3GU, które są miarą energii pochodzącej z ekspozycji na światło UV, którą powłoka może wytrzymać przez określony czas.
Rozszerzenie współpracy zbiegło się w czasie z przyznaniem AkzoNobel nagrody Signify Best Sustainability Energy Idea w ramach programu współpracy SEED 2024. Nagroda jest wyrazem uznania dla innowacyjnych farb proszkowych AkzoNobel, które obejmują najnowocześniejsze produkty, optymalizację procesów wspomaganą sztuczną inteligencją oraz cyfrowy kalkulator energii.
Obie firmy mają wyraźne ambicje w zakresie zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości. AkzoNobel koncentruje się na realizacji swojego naukowego celu, jakim jest redukcja emisji dwutlenku węgla o 50% do 2030 r . (poziom bazowy 2018), podczas gdy Signify opublikował plan transformacji klimatycznej, przedstawiający oparty na nauce plan działania mający na celu zmniejszenie emisji dwutlenku węgla o 90% i osiągnięcie zerowej emisji netto do 2040 r. (poziom bazowy 2019). Obie firmy są również członkami Korporacyjnej Rady Doradczej Światowej Rady Budownictwa Ekologicznego.
Dowiedz się więcej o korzyściach płynących z ochrony środowiska dzięki gamie Interpon firmy AkzoNobel - https://www.interpon.com/sustainability.
---
O firmie AkzoNobel
Od 1792 roku dostarczamy innowacyjne farby i powłoki, które nadają kolory życiu ludzi i pomagają chronić to, co najważniejsze. Nasze światowej klasy portfolio marek, takich jak: Dulux, International, Sikkens i Interpon, cieszy się zaufaniem klientów w ponad 150 krajach, w których jesteśmy obecni. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby wspierać i ulepszać otaczający świat, gdyż wierzymy, że każda powierzchnia, którą możemy pokryć, otwiera szansę na barwniejsze życie. Jako pionier w swojej branży, producent farb z ogromną tradycją, chcemy dostarczać jeszcze więcej zrównoważonych rozwiązań, przy zachowaniu tego, co oferujemy najlepszego dziś i jednoczesne tworzenie lepszego jutra. Pomalujmy razem przyszłość.
Informacje o Signify
Signify (Euronext: LIGHT) jest światowym liderem w dziedzinie oświetlenia dla profesjonalistów, konsumentów i Internetu. Jego rpdukty to, m.in. Philips czy też Interact. Systemy i usługi oparte na danych zapewniają wartość biznesową i zmieniają życie w domach, budynkach i przestrzeniach publicznych. W 2024 roku osiągnęliśmy sprzedaż na poziomie 6,1 miliarda euro, zatrudnialiśmy około 29 000 pracowników i byliśmy obecni w ponad 70 krajach. Uwalniamy niezwykły potencjał światła, aby zapewnić jaśniejsze życie i lepszy świat. Byliśmy w Światowym indeksie zrównoważonego rozwoju Dow Jones. Od naszego debiutu giełdowego przez osiem kolejnych lat i osiągnęliśmy EcoVadis (Ekofilis). Platynowa ocena przez pięć kolejnych lat, plasuje Signify w jednego procenta wszystkich ocenianych firm. Aktualności od Signify można znaleźć w zakładce Newsroom na X,Signify i na Instagramie. Informacje dla inwestorów znajdują się na stronie internetowej Relacje inwestorskie.
[1] Zgodnie z normą IEC 60068-2 (temperatura i wilgotność) oraz ASTM G154 Cykl 6 (promieniowanie UV) przyspieszone testy, które wykazały wydłużone utrzymywanie koloru przez pięć lat.
Nadesłał:
PanKowalskiStrategicznie
|
Komentarze (0)