Gospodarka » Żywność
Ruszyła kampania Żabki promująca zwrot opakowań po napojach. Jeszcze większy bonus dla klientów!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Hasło kampanii podkreśla, że rozwiązania cyrkularne są wygodne i łatwo dostępne - niemal na każdym rogu. Działania promocyjne obejmują telewizję (spot 30") w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat, emisję VOD (TVN, Polsat, Agora, Onet) oraz kampanię mediową, w tym YouTube, gdzie pojawią się zarówno 6-sekundowe, jak i 30-sekundowe spoty.
Celem działań jest poinformowanie klientów, że za zwracanie butelek PET lub puszek do 2 grudnia br. otrzymają aż 50 żappsów, a w przypadku opakowań kaucyjnych - dodatkowo zwrot 50 groszy. To najwyższa dotąd liczba punktów przyznawanych w ramach akcji: do 30 września klienci otrzymywali 10 żappsów, a w okresie 1 października - 4 listopada 20 żappsów. Z promocji mogą skorzystać użytkownicy aplikacji Żappka.
Żabka dobrowolnie przystąpiła do systemu kaucyjnego. Przepisy nie nakładają na nią takiego obowiązku - większość placówek sieci pod zielonym szyldem ma średnio 65 m², a ustawa obliguje do tego sklepy o powierzchni powyżej 200 m², sprzedające napoje w opakowaniach objętych kaucją.
Więcej o systemie kaucyjnym i zasadach akcji: www.zabka.pl/postawnazwrot

"Wir promek Black Weeks" w MediaMarkt
PEKA NA TARGACH WARSAW HOME 2025
Wyrusz do Hiszpanii z Byczkiem Fernando – bezpłatny spektakl dla dzieci w Porcie Rumia
Komentarze (0)