Firma » Bankowość

Alior Bank doceniony za jakość obsługi w placówkach

Alior Bank zajął trzecie miejsce w badaniu jakości obsługi w placówkach, przeprowadzonym przez ekspertów portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3. edycji rankingu „Instytucja Roku”.

„Instytucja Roku” to ranking instytucji z trzech głównych obsługowych branż w Polsce. Eksperci badają placówki bankowe, ubezpieczeniowe oraz telekomy. Celem rankingu jest promowanie i wyróżnianie firm, które są proklienckie i zapewniają przyjazne rozwiązania z punktu widzenia klientów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Badanie jakości obsługi przeprowadzono w czerwcu br. Eksperci oceniali: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie spotkania.

 

- Alior Bank jest bankiem innowacyjnym, nie tylko pod względem wykorzystywanych technologii i oferowanych produktów, ale również jakości obsługi. Doceniamy budowanie indywidualnych relacji z klientami, a także promujemy najlepsze inicjatywy w zakresie wdrażania dobrych praktyk. Świadomie rezygnujemy z udzielania negatywnej oceny i negatywnego feedbacku w obszarze jakości, koncentrując się na pozytywnych aspektach i możliwościach rozwoju pracowników. W obsłudze klienta przede wszystkim  stawiamy na ludzi. Pracownicy naszej sieci sprzedaży są wyjątkowo zaangażowani i efektywni, co w połączeniu z ich kompetencjami przekłada się na wysoką jakość obsługi. Wszystko po to, aby przenieść klienta w „Piąty wymiar relacji”, który rozwijamy od początku tego roku. Wyniki rankingu „Instytucja Roku” potwierdzają, że Alior Bank zmierza w dobrym kierunku – mówi Urszula Krzyżanowska-Piękoś, wiceprezes zarządu Alior Banku.

 

Czerwcowe badanie było pierwszym z czterech zaplanowanych w 2017 r. Średni wynik ze wszystkich edycji pozwoli w styczniu 2018 r. wyłonić zwycięzców rankingu „Instytucji Roku 2017”.  Firmy mogą otrzymać wyróżnienia w dwóch kategoriach: „Najlepsza jakość obsługi w placówce” oraz „Najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu”. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

United PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »