Firma » Bankowość
Alior Bank na podium rankingów magazynu „Forbes” i tygodnika „Newsweek”
Nagrody podczas uroczystej gali odebrał wiceprezes Krzysztof Czuba.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ranking „Najlepszy bank dla firm” składa się z dwóch części: oceny oferty, przeprowadzanej przez redakcję magazynu „Forbes” na podstawie ankiet rozesłanych do banków, oraz badania jakości obsługi realizowanego metodą tajemniczego klienta przez firmę Millward Brown. W efekcie wyłonione zostały instytucje finansowe, które w największym stopniu spełniają wymagania przedsiębiorców.
- Wsłuchiwanie się w potrzeby klientów biznesowych i dopasowywanie oferty do oczekiwań firm jest jednym z priorytetów Alior Banku. Bank kontynuuje wspieranie polskich przedsiębiorców, zwłaszcza z sektora MŚP. W tym roku wprowadziliśmy już specjalny Pakiet kredytowy dla mikrofirm, przeznaczoną dla tej grupy klientów interaktywną platformę– zafirmowani.pl oraz nowy rachunek dla przedsiębiorców iKonto Biznes – mówi Krzysztof Czuba, wiceprezes zarządu Alior Banku. - Wyróżnienie magazynu „Forbes” dowodzi, że idziemy dobrą drogą, a całokształt naszej działalności dla polskiego biznesu jest doceniany – dodaje.
Wysoką pozycję w rankingu bank zawdzięcza m.in. maksymalnej liczbie punktów za: „Koszyk Forbesa”, zawierający opłaty za podstawowe usługi bankowe, wygodę korzystania z bankowości mobilnej i różnorodność oferty dla MŚP. Organizatorzy rankingu wysoko ocenili także atrakcyjne warunki przyznawania kredytów i ofertę lokat.
Przy ocenie oferty banków redakcja „Forbesa” brała pod uwagę ok. 150 parametrów, w tym opłaty za podstawowe usługi bankowe, ofertę kredytów i depozytów, bankowość mobilną oraz spektrum innych produktów dla firm. W ramach badania metodą tajemniczego klienta Millward Brown przeprowadził 225 audytów w 19 bankach.
Alior Bank został również wyróżniony przez tygodnik „Newsweek”, zajmując pierwsze miejsce w rankingu „Przyjazny Bank” w kategorii „banki w internecie”. Klienci docenili wygodę korzystania z bankowości internetowej banku, szybkość i jakość obsługi w kanałach zdalnych, a także udostępniony w 2015 r. portal internetowy, wykorzystujący najnowsze trendy i technologie projektowania stron WWW.
Osiągnięcia Alior Banku w dziedzinie bankowości internetowej przełożyły się na bardzo wysoką punktację we wszystkich analizowanych kategoriach: pozyskanie i utrzymanie klienta, jakość obsługi klienta, kanały operacji oraz kanały komunikacji – w tym aspekcie Alior Bank został oceniony najwyższej spośród wszystkich biorących udział w rankingu. Audytorzy musieli czekać na połączenie z infolinią Alior Banku zaledwie 20 sekund, podczas gdy średnia wynosiła 1,13 minuty. Z kolei wypełnienie elektronicznego wniosku o otwarcie konta zajęło 4 minuty i 10 sekund, dwa razy mniej niż przeciętnie. Doceniono także możliwość zamknięcia konta online, co jest dostępne tylko w 40 proc. banków.
Ranking „Przyjazny Bank”, przygotowany wspólnie z firmą badawczą Millward Brown, opiera się na metodzie tajemniczego klienta.
Nadesłał:
United PR
|
Komentarze (0)