Firma » Bankowość

Alior Bank na podium rankingów magazynu „Forbes” i tygodnika „Newsweek”

Drugi rok z rzędu Alior Bank znalazł się na podium rankingu „Najlepszy bank dla firm”, organizowanego przez miesięcznik „Forbes” i firmę badawczą Millward Brown, zajmując w zestawieniu trzecie miejsce. Bank zdobył I miejsce w kategorii „banki w internecie” w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”.

Nagrody podczas uroczystej gali odebrał wiceprezes Krzysztof Czuba.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ranking „Najlepszy bank dla firm” składa się z dwóch części: oceny oferty, przeprowadzanej przez redakcję magazynu „Forbes” na podstawie ankiet rozesłanych do banków, oraz badania jakości obsługi realizowanego metodą tajemniczego klienta przez firmę Millward Brown. W efekcie wyłonione zostały instytucje finansowe, które w największym stopniu spełniają wymagania przedsiębiorców.

 

- Wsłuchiwanie się w potrzeby klientów biznesowych i dopasowywanie oferty do oczekiwań firm jest jednym z priorytetów Alior Banku. Bank kontynuuje wspieranie polskich przedsiębiorców, zwłaszcza z sektora MŚP. W tym roku wprowadziliśmy już specjalny Pakiet kredytowy dla mikrofirm, przeznaczoną dla tej grupy klientów interaktywną platformę– zafirmowani.pl  oraz nowy rachunek dla przedsiębiorców iKonto Biznes – mówi Krzysztof Czuba, wiceprezes zarządu Alior Banku. - Wyróżnienie magazynu „Forbes” dowodzi, że idziemy dobrą drogą, a całokształt naszej działalności dla polskiego biznesu jest doceniany – dodaje.

 

Wysoką pozycję w rankingu bank zawdzięcza m.in. maksymalnej liczbie punktów za: „Koszyk Forbesa”, zawierający opłaty za podstawowe usługi bankowe, wygodę korzystania z bankowości mobilnej i różnorodność oferty dla MŚP. Organizatorzy rankingu wysoko ocenili także atrakcyjne warunki przyznawania kredytów i ofertę lokat.

Przy ocenie oferty banków redakcja „Forbesa” brała pod uwagę ok. 150 parametrów, w tym opłaty za podstawowe usługi bankowe, ofertę kredytów i depozytów, bankowość mobilną oraz spektrum innych produktów dla firm. W ramach badania metodą tajemniczego klienta Millward Brown przeprowadził 225 audytów w 19 bankach.

Alior Bank został również wyróżniony przez tygodnik „Newsweek”, zajmując pierwsze miejsce w rankingu „Przyjazny Bank” w kategorii „banki w internecie”. Klienci docenili wygodę korzystania z bankowości internetowej banku, szybkość i jakość obsługi w kanałach zdalnych, a także udostępniony w 2015 r. portal internetowy, wykorzystujący najnowsze trendy i technologie projektowania stron WWW.

Osiągnięcia Alior Banku w dziedzinie bankowości internetowej przełożyły się na bardzo wysoką punktację we wszystkich analizowanych kategoriach: pozyskanie i utrzymanie klienta, jakość obsługi klienta, kanały operacji oraz kanały komunikacji – w tym aspekcie Alior Bank został oceniony najwyższej spośród wszystkich biorących udział w rankingu. Audytorzy musieli czekać na połączenie z infolinią Alior Banku zaledwie 20 sekund, podczas gdy średnia wynosiła 1,13 minuty. Z kolei wypełnienie elektronicznego wniosku o otwarcie konta zajęło 4 minuty i 10 sekund, dwa razy mniej niż przeciętnie. Doceniono także możliwość zamknięcia konta online, co jest dostępne tylko w 40 proc. banków.

 

Ranking „Przyjazny Bank”, przygotowany wspólnie z firmą badawczą Millward Brown, opiera się na metodzie tajemniczego klienta. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

United PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »