Firma » Bankowość

Alior Bank rozpoczął kampanię „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”

Z okazji zbliżającego się piłkarskiego święta – Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – Alior Bank wystartował z ogólnopolską akcją marketingową.

Multimedialna kampania jedynego banku grającego na pozycji oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej prowadzona jest pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na potrzeby kampanii powstały 15-sekundowy spot reklamowy oraz 8-sekundowy billboard sponsorski (można je obejrzeć na oficjalnym kanale banku w serwisie YouTube: https://youtu.be/7RtEY6OQF4E oraz https://youtu.be/uEXf4w7fFNA ). Reklamy promują Alior Bank jako jedyny bank oficjalnie sponsorujący Reprezentację Polski w piłce nożnej. 

 

Spoty towarzyszyć będą m.in. kronice „Biało-Czerwoni” poświęconej polskiej drużynie, nadawanej codziennie, do 10 lipca, w TVP1, a także transmisjom meczów w Polsacie oraz innym programom telewizyjnym – nie tylko tym o tematyce piłkarskiej.

 

Emisje reklam w TV wspierają m.in. działania w internecie. Na portalu banku, w sekcji „Dumni z Reprezentacji”, można znaleźć materiały specjalne i informacje na temat Reprezentacji, które będą regularnie aktualizowane. Warto również śledzić fanpage Alior Banku na Facebooku (https://www.facebook.com/AliorBankSA), na którym planowane są konkursy oraz akcje dla fanów. Komunikacja w internecie obejmie także działania kontekstowe i zasięgowe z wykorzystaniem materiałów wideo.

 

Ponad 2 miliony adresatów w całej Polsce otrzyma przesyłki reklamowe w formie „kartek pocztowych z Francji”. Mailing zachęcać będzie do odwiedzenia placówek, skorzystania ze specjalnej oferty i odbioru piłkarskich gadżetów. Ponadto reklamy pojawią się na witrynach wybranych oddziałów.

 

Za przygotowanie spotów TV odpowiadała agencja PZL, a za materiały online – agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

United PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »