Firma » Biznes
AM Art-Media wspiera światowego producenta soczewek kontaktowych
- Nasze działania w dużej mierze opierają się na promowaniu profilaktyki zdrowotnej - mówi Artur Rosa, General Manager CEE, Vision Care. - Współpraca z agencją AM Art-Media ma na celu przede wszystkim budowanie świadomości potrzeby korekcji wzroku, promowanie soczewek kontaktowych jako jednej z metod korekcji wzroku i podkreślenie unikalnych zalet produktów marki ACUVUE®.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jednym z priorytetów firmy Johnson & Johnson Vision Care jest zaangażowanie w działalność CSR, a także prowadzenie projektów edukacyjnych pod nazwą ACUVUE® Eye Health Advisor® skierowanych zarówno do specjalistów jak i pacjentów. Działania
te propagują właściwą ochronę, korekcję i zdrowie oczu, i w jej ramach Johnson & Johnson Vision Care organizuje m.in. Międzynarodowe Sympozjum Naukowe (w tym roku już po raz 6.), szkolenia dla okulistów i optometrystów, prowadzi też program edukacyjny dla uczniów gimnazjum. Johnson & Johnson Vision Care to także firma, która aktywnie włącza się do działań promujących Światowy Dzień Wzroku.
Problem zaburzeń wzroku jest dziś jedną z chorób cywilizacyjnych. Na całym świecie z powodu podobnych schorzeń cierpi już 284 mln ludzi. Zdaniem ekspertów dzięki właściwej profilaktyce i terapii można zapobiec upośledzeniu wzroku u ponad 80 proc. chorych.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)