Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Amadeus już wkrótce z nowym Dyrektorem Regionalnym i Generalnym
Zobacz więcej zdjęć » |
Warszawa, Polska, 14 listopada 2012 r.: Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny dla światowej branży turystycznej, poinformowała, że z dniem 1 stycznia 2013 roku stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału firmy Amadeus oraz Dyrektora Regionalnego na Europę Środkową obejmie Paweł Rek.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Na nowo utworzonym stanowisku Dyrektora Regionalnego dla Europy Środkowej Paweł Rek będzie pełnił obowiązki lidera biznesowego dla tego subregionu, koordynując działania Dyrektorów Generalnych z oddziałów w Czechach, Rumunii, Estonii oraz na Słowacji, Węgrzech, Litwie i Łotwie.
Z kolei w Amadeus Polska na stanowisku Dyrektora Generalnego będzie odpowiedzialny m. in. za relacje z partnerami i inwestorami, zarządzanie obszarami przedsiębiorstwa, dalszy rozwój firmy oraz oferowanych technologii IT, a także za kwestie związane z operacjami finansowymi i HR.
Paweł Rek posiada ponad 16-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania oraz prowadzenia biznesu w branży turystycznej, które zdobył w firmie Carlson Wagonlit Travel Sp. z o.o. Wielokrotnie prowadził międzynarodowe projekty, w tym inicjatywy związane z rozpoczęciem działalności (tzw. start-up), projektowaniem procesów oraz reengineeringiem. Jego doświadczenie obejmuje również planowanie strategiczne i wykonanie, zarządzanie P&L, poprawę rentowności i produktywności, zarządzanie partnerami biznesowymi oraz kierowanie sprzedażą.
Paweł Rek jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się zastosowaniem nowoczesnych technologii we współczesnym świecie, podróżami, muzyką i literaturą.
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2011 roku system Amadeus przetworzył niemal 947 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". Jest ona uwzględniana w indeksach giełdowych takich jak IBEX 35, STOXX Europe 600 oraz Dow Jones Sustainability Index (DJSI).
W 2011 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,712 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,039 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie około 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com
Kontakt dla mediów
Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Ilona Tyczyńska
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)