Technologie » Komputery
Amadeus wzbogaca CheckMyTrip
Zobacz więcej zdjęć » |
Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania transakcji dla światowej branży turystycznej, udostępnił mobilną wersję usługi CheckMyTrip.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Tym samym firma kontynuuje rozwój pakietu kolejnych bezpłatnych aplikacji, które umożliwią podróżującym łatwy dostęp i współdzielenie planów podróży podczas jej trwania za pomocą telefonów komórkowych.
Uruchomienie usługi CheckMyTrip for Mobile jest kolejnym etapem rozwoju internetowej platformy CheckMyTrip (http://www.checkmytrip.com). Aplikacja umożliwia osobom podróżującym służbowo oraz w celach turystycznych sprawdzanie przez Internet najbardziej aktualnych planów podróży, łącznie ze zmianami rozkładów lotów i danymi o anulowanych połączeniach.
CheckMyTrip for Mobile pozwala w każdej chwili łatwo i wygodnie przy użyciu telefonu komórkowego weryfikować informacje dotyczące m. in. hoteli, pogody i połączeń lotniczych.
Rozwiązanie jest najnowszym spośród nowatorskich przedsięwzięć firmy Amadeus, oferujących nowe możliwości liniom lotniczym i biurom podróży - a w konsekwencji ich klientom - poprzez udostępnienie aktualnych informacji za pośrednictwem kolejnego, powszechnie dostępnego kanału komunikacji. CheckMyTrip w urządzeniach mobilnych umożliwia podróżującym szczegółowe planowanie swojego czasu oraz daje im poczucie pełnej kontroli nad planami podróży.
CheckMyTrip for Mobile dostępny jest dla każdego, kto posiada telefon komórkowy z dostępem do Internetu oraz dysponuje numerem referencyjnym rezerwacji w systemie Amadeus. Po wejściu na stronę www.checkmytrip.com wystarczy podać numer rezerwacji i nazwisko, aby zobaczyć kompletny plan podróży.
W ramach nieustannego rozwoju zestawu funkcji CheckMyTrip, Amadeus udostępnił do testów beta następujące usługi:
- Aplikację CheckMyTrip dla Facebook, umożliwiającą każdemu posiadaczowi konta w Facebook zainstalowanie aplikacji pozwalającej importować i współdzielić plany podróży powiązane
z rezerwacjami w systemie Amadeus z przyjaciółmi i rodziną, - CheckMyTrip dla platformy Blackberry® - Amadeus prowadzi obecnie próby funkcjonowania CheckMyTrip na tym popularnym smartfonie
oraz pilotażowa usługa:
- CheckMyTrip for iPhone - aplikacja dostępna w Apple's App Store, pozwalająca użytkownikom iPhone na przeglądanie planów podróży.
Pakiet CheckMyTrip ciągle się rozwija, czego dowodem jest najnowsza oferta - dodatkowe usługi dla linii lotniczych i biur podróży, a zatem i ich klientów, które dają im lepszą kontrolę oraz większy ogólny komfort podróżowania. Rozwój produktów dla urządzeń mobilnych będzie kontynuowany w oparciu o strategię firmy Amadeus dla tego segmentu, której realizacja rozpoczęła się latem ubiegłego roku wraz z wprowadzeniem pakietu narzędzi dla osób podróżujących służbowo - mówi Ian Wheeler, Vice President ds. Marketingu i Dystrybucji.
Facebook ma obecnie ponad 400 milionów aktywnych użytkowników*. W ubiegłym roku na świecie sprzedano 1,2 miliarda telefonów, w tym 170 milionów smartfonów, zaś na rok bieżący prognozowany jest 9 % wzrost sprzedaży**.
* Źródło: Facebook: http://www.facebook.com/press/info.php?statistics
** Źródło: Gartner (2009)
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to partner w dziedzinie technologii i operator transakcji dla globalnego przemysłu turystycznego. Firma zapewnia rozwiązania dystrybucyjne i technologiczne, aby umożliwić swoim klientom rozwój i osiąganie sukcesów na energicznie zmieniającym się rynku turystycznym. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży) i odbiorcy (firmy i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach, który oferuje rozwiązania IT dla praktycznie wszystkich graczy branży turystycznej. System Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji podróży w 2009 roku.
Amadeus ma swoje biura w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Większościowym właścicielem firmy jest Amadeus IT Holding S.A., której udziałowcami są firmy: BC Partners, Cinven, Air France, Iberia i Lufthansa. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Kontakt dla mediów
Joanna Parasiewicz
Senior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140
e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Junior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)