Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało

Appetita z lokowaniem w II edycji MasterChef Junior

Appetita z lokowaniem w II edycji MasterChef Junior
Zobacz więcej zdjęć »
Do wiosennej ramówki TVN powraca ubiegłoroczny hit stacji – MasterChef Junior. W drugiej edycji programu marka Appetita ponownie lokować będzie swoje produkty – aromatyczne zioła i przyprawy.

Do wiosennej ramówki TVN powraca ubiegłoroczny hit stacji – MasterChef Junior. W drugiej edycji programu marka Appetita ponownie lokować będzie swoje produkty – aromatyczne zioła i przyprawy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W poszukiwaniu talentów

Dla marki Appetita to już kolejny sezon obecności w najpopularniejszych, prestiżowych programach kulinarnych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

W pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior, młodzi kucharze-amatorzy przygotowywali dania z dodatkiem ziół i przypraw Appetita. Program odniósł ogromny sukces, gromadząc przed telewizorami miliony widzów, dlatego też podjęto decyzję o obecności w drugiej edycji kulinarnego talent show. Produkty z portfolio Appetity są lokowane podczas wszystkich etapów show – zarówno podczas precastingów, odcinków nagrywanych w kuchni MasterChefa Juniora oraz w finale. Marka kontynuuje tym samym strategię promowania nowych trendów, inspirowania młodych widzów i zachęcania ich do aktywnego zainteresowania sztuką kulinarną.

 

Kto zostanie nowym MasterChefem Juniorem?

MasterChef Junior to kulinarne talent show emitowane w ponad 20 krajach na całym świecie. Zaskakuje i olśniewa umiejętnościami dzieci w wieku 8-13 lat, edukuje i skłania do przygotowywania rodzinnych posiłków w domu. Przygotowane przez uczestników potrawy ponownie oceniać będzie barwne i spontaniczne jury w składzie: Anna Starmach, Michel Moran i Mateusz Gessler. Już za kilka tygodni przekonamy się, które dziecko otrzyma tytuł Drugiego Polskiego MasterChefa Juniora.

 

Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands.

Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

 

Premierowy odcinek drugiej edycji MasterChef Junior już w niedzielę 19 lutego o godz. 20:00 na antenie TVN.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Colian
http://colian.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »