Firma » Biznes

Apsys Polska: 15 lat na polskim rynku i nowe kierunki rozwoju

Apsys Polska: 15 lat na polskim rynku i nowe kierunki rozwoju
Zobacz więcej zdjęć »
Działająca w ramach Grupy Apsys spółka Apsys Polska podsumowuje 15 letnią działalność na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Firma wyznaczyła nowe cele na najbliższe lata, których realizację powierzono Zarządowi Apsys Polska i powołanemu w marcu Prezesowi – Panu Fabrice’owi Bansay.

Wyniki osiągane przez spółkę Apsys Polska przez ostatnie 3 lata sprawiły, że polski rynek nieruchomości komercyjnych stał się dla Grupy Apsys jednym z kluczowych rynków europejskich. Apsys posiada w Polsce wiodącą pozycję w zakresie zarządzania centrami handlowymi, zarządzając obecnie 14 tego typu obiektami w 11 miastach. Rocznie Spółka realizuje na polskim rynku budżety eksploatacyjne na poziomie ponad 120 milionów PLN rocznie, przy jednoczesnym utrzymaniu opłat eksploatacyjnych na konkurencyjnym poziomie. Dział wynajmu co roku podpisuje ponad 300 nowych umów najmu. Odsetek niewynajętych lokali odnotowuje tendencję spadkową i obecnie wynosi 3 proc. wszystkich zarządzanych powierzchni. Wysoka ściągalność czynszów (średnio 99,80 proc. w ciągu ostatnich 3 lat), przekłada się na konsekwentne przekraczanie zakładanych przychodów operacyjnych. Jednocześnie, zarządzane przez Apsys Polska centra handlowe, cieszą się dużą popularnością i sympatią wśród klientów z powodu cyklicznie organizowanych bezpłatnych imprez, takich jak Street Art 3D, czy rozpoczynające się wkrótce Planetarium i wystawa National Geographic Polska - „Świat w 3D".

Aby wykorzystać ten rosnący potencjał firmy, zapadła decyzja o powołaniu na stanowisko Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Spółki Apsys Polska wieloletniego pracownika Grupy, pana Fabrice Bansay, który będzie odpowiedzialny za rozwój rynku polskiego. Fabrice Bansay jest związany z firmą od 2000 r., kiedy to rozpoczął pracę na rzecz Spółki, jako członek zespołu handlowego odpowiedzialny za wynajem obsługiwanych centrów handlowych, m.in. łódzkiej Manufaktury. Następnie z sukcesem odpowiadał za wejście firmy w segment retail parków we Francji i dalszy rozwój w tym segmencie, co zaowocowało jego awansem na stanowisko Dyrektora ds. Wynajmu Apsys Francja. W 2007 roku objął stanowisko Szefa Rozwoju na Europę Wschodnią. Od 2009 roku, już jako Prezes Spółki Apsys Rosja, realizował projekt ponadregionalnego centrum handlowego Leto w St. Petersburgu, o łącznej powierzchni wynajmu 80 000 m2 (80 tysięcy m2 GLA), którego otwarcie planowane jest na maj br.

„W ramach przyjętej na kolejne lata strategii rozwojowej, naszym głównym celem jest podnoszenie wartości zarządzanych projektów, co przełoży się na jeszcze wyższą jakość świadczonych przez nas usług. Jednocześnie, planujemy powiększyć portfel mandatów zarządczych i systematycznie rozwijać działalność w obszarze deweloperskim. Wysoki potencjał i dynamizm polskiego rynku nieruchomości komercyjnych zwrócił już uwagę zagranicznych inwestorów, którzy zwracają się do nas jako do firmy doradczej w zakresie planowanych przez siebie inwestycji" - mówi Fabrice Bansay, Prezes Spółki Apsys Polska. „Jednocześnie, chcemy także przykładać coraz większą wagę do wdrażania proekologicznych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju. Docelowo, wszystkie zarządzane przez nas centra, a także obiekty będące na poziomie realizacji będą poddane certyfikacji BREEM" - dodaje Fabrice Bansay.

Fabrice Bansay potwierdził również swój cel zwiększenia liczby realizowanych projektów w Polsce. Wśród planowanych w najbliższym czasie inwestycji wymienia kompleks handlowy Łacina, który zostanie wybudowany w jednej z najbardziej prestiżowych części Poznania, na prawym brzegu Warty. Atrakcyjne położenie w samym centrum miasta, przy Rondzie Rataje, 15 minut pieszo od Starówki zagwarantuje dogodny dojazd wieloma środkami komunikacji miejskiej oraz samochodem. Łączna powierzchnia najmu Łaciny wyniesie niemal 100 tysięcy m2 (100 tysięcy m2 GLA). Wśród najemców znajdą się zarówno polskie jak i zagraniczne marki, co zagwarantuje zachowanie równowagi między małymi i dużymi punktami usługowymi oraz międzynarodowymi sieciami handlowymi i lokalnymi najemcami.

„Dzięki wielkości oraz zróżnicowanemu doborowi najemców, a także doskonałym połączeniom drogowym Łacina przyciągnie Klientów z całego województwa wielkopolskiego i stanie się dominującym centrum w swojej strefie zasięgu. Szacujemy, że tylko w pierwszym roku działalności kompleks odwiedzi blisko 12 mln osób" - podsumowuje Fabrice Bansay.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »