Firma » Reklama
Architekci Światła z Albedo
Zobacz więcej zdjęć » |
Program Architekci Światła, którego strategię i komunikację przygotowała agencja Albedo, skierowany jest do osób związanych z projektowaniem oświetlenia: architektów, designerów, a także studentów. Celem Programu jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności oraz edukowanie na temat wykorzystywania światła i jego roli w przestrzeni. Warsztaty i konkursy poświęcone tej tematyce pozwalają przetestować w praktyce innowacyjne technologie i rozwiązania, zgodne z najnowszymi trendami oświetleniowymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Część działań prowadzonych przez Philips Lighting Poland ma na celu zachęcić studentów do zdobywania doświadczenia zawodowego jeszcze przed opuszczeniem murów uczelni. W związku z tym w ramach programu Albedo realizuje konkurs – „Włącz się w projekt!”. Do końca października 2012 roku studenci mogą zgłaszać koncepcje iluminacji Kościoła św. Mikołaja w Gdańsku. Na autorów najciekawszych prac czekają m.in. inspirujące wyjazdy zagraniczne połączone z warsztatami w Centrum Zastosowania Światła Philips w Lyoinie i Eindhoven.
Agencja Albedo jest również odpowiedzialna za przygotowanie logotypu programu, welcome pack i komunikacji na stronie internetowej www.philips.pl/architekciswiatla. Ponadto konkurs jest promowany przez plakaty i ulotki.
ALBEDO Marketing Sp.z.o.o.
Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. została założona w 2002 roku. Specjalizuje się w opracowaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych, kompleksowej obsłudze BTL, a także promocjach sprzedaży. Głównym celem jej 40-osobowego zespołu jest realizacja działań wspierających aktywności sprzedażowe. Agencja jest laureatem nagród: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Do najważniejszych klientów Albedo należą m.in.: Nestle, AkzoNobel, Philips Lighting Poland, Whirlpool, BRE BANK SA, TUI, HENKEL, KAMIS i in.
www.albedomarketing.pl
Nadesłał:
QA
|
Komentarze (0)