Dom » Budownictwo
ArtHauss z najlepszym stoiskiem na targach BUDMA 2013
Stoisko targowe firmy ArtHauss zostało przygotowane z dużym rozmachem i zachwycało tysiące zwiedzających. Obszerna, dwupiętrowa zabudowa zapewniała wiele atrakcji dla targowych gości. Można było na nim obejrzeć m.in. projekty domów pasywnych, strukturę ściany gwarantującej współczynnik U na poziomie 0,14 w/(m²K) oraz zapoznać się z innowacyjną technologią ArtHauss. Do dyspozycji zwiedzających byli profesjonalni doradcy, którzy udzielali fachowych porad. Rzesze zainteresowanych przez cztery dni targowe nieustannie zadawały pytania dotyczące oferty i aspektów technicznych budowy domów.
Walory stoiska firmowego ArtHauss doceniło targowe jury, wysoko oceniając zastosowane architektoniczne i rozwiązania graficzne. Odzwierciedlenie firmowej strategii przy budowaniu wizerunku wystawcy zadecydowało o wyróżnieniu ekspozycji firmy ArtHauss Złotym Akantem targów BUDMA 2013. „Otrzymanie nagrody Złotego Akanta to dla nas duże wyróżnienie. Tworząc nasze stoisko chcieliśmy, aby odzwierciedlało ono nasze podejście do nowoczesnego budownictwa. Opinia jury i nagroda potwierdzają, że udało nam się zrealizować to zamierzenie" - mówi Sebastian Myśliwiec, Prezes Zarządu ArtHauss GmbH.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Targi BUDMA 2013 przeszły już do historii. Wystawcy z całego świata zaprezentowali przez cztery dni swoje produkty, innowacyjne rozwiązania i usługi. Uwagę odwiedzających i jury skutecznie przykuło stoisko firmy ArtHauss, która przedstawiła ofertę domów pasywnych tysiącom zwiedzających poznańskie targi, zdobywając nagrodę Acanthus Aureus za najlepszy projekt stoiska.
ARTHAUSS Polska
ul. Główna 188
42 -280 Częstochowa
www.arthauss.pl
ArtHauss to uznana niemiecka marka, która od 2004 z powodzeniem dostarcza najwyższej jakości materiały do budowy domów energooszczędnych. Opracowanie w 2008 roku innowacyjnej nowej technologii, pozwalającej na projektowanie przy wykorzystaniu konstrukcji stalowej, zrewolucjonizowało branżę budowalną umożliwiając tworzenie inteligentnych i bezpiecznych domów. Dynamiczny rozwój ArtHauss rozpoczął w 2010 roku ekspansję firmy na rynki zagraniczne. Rok później, w drugiej połowie 2011 roku, powstała spółka joint venture ArtHauss Poland, która dzięki fachowej kadrze i wysokiej jakości produktów i usług marki ArtHauss, z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)