Firma » Biznes

Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku

Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku
Zobacz więcej zdjęć »
Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000 mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju lub w miastach, w których działa Grupa.

Portfolio flagowego obiektu z grupy Atrium – Promenady – wzbogaciły Under Armour i Rituals Cosmetics. Kolejnymi warszawskimi otwarciami były włoska marka O bag oraz brytyjska sieć sportowa JD Sports, które na swój debiut wybrały Atrium Targówek. JD Sports zadebiutował również w Atrium Biała w Białymstoku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Niemiecka marka Fielmann otworzyła w Białymstoku salon optyczny, wybierając Atrium Biała na swój lokalny debiut. W styczniu tego roku sklep z odzieżą sportową i streetwearową PitBull West Coast także otworzył swoje drzwi dla klientów w Atrium Biała – to kolejny białostocki debiut.

 

W Atrium Copernicus w Toruniu otworzyła się marka dziecięca Guess Kids – z jednym z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. W Atrium Copernicus otwarty został również sklep Medicine, który przeszedł całkowitą metamorfozę, zyskując nowoczesny wygląd i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń.

 

Focus Bydgoszcz wzmocnił swój line up w segmencie modowym. Snipes i Monnari, liderzy eleganckiej i stylowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet, oraz polska marka odzieżowa Outhorn otworzyły się w tym roku.

Xtreme Fitness Gyms, siłownia i klub fitness, otworzył swoją pierwszą siłownię w Płocku w Atrium Mosty.  Siłownia zajmuje powierzchnię około 1 000 m2. Atrium Mosty skorzystało też z otwarcia nowego konceptu spożywczego Biedronki.

  Te nowe marki i ich debiuty są dowodem na ewoluującą i rosnącą ofertę handlową w Polsce, z której nasze portfolio może skorzystać. Jakość naszego portfela i nasze aktywne podejście do zarządzania pozwala nam na kapitalizację tych zmian rynkowych. Czujemy, że rynek stabilizuje się po pandemii i wraca na poprzednie tory.mówi Scott Dwyer, Group Managing Director - Retail, Atrium European Real Estate



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aniaitbc

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »