Gospodarka » Bezpieczeństwo
Automatyczna kontrola
Zobacz więcej zdjęć » |
W dobie nieustającego rozwoju miast, przyspieszającej urbanizacji, wiele inwestorów dostrzega potrzebę rozbudowy placów parkingowych, które w następstwie wymagają dodatkowej ochrony oraz nadzoru. Parkingi wykazują potrzebę nie tylko zapobiegania aktom wandalizmu i czuwania nad bezpieczeństwem, ale również powstrzymania kierowców przed licznymi nadużyciami, takimi jak unikanie płatności lub zaniżanie opłat.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Idealnie dopasowany
Doskonałym wyjściem jest zautomatyzowany system parkingowy, który umożliwi korzystanie
z przestrzeni tylko uprawnionym osobom. To doskonała możliwość na efektywne monitorowanie
i szansa na zwiększenie zysków z prowadzenia parkingu.
Aby móc dopasować idealny system parkingowy do konkretnego obiektu, zawsze należy zwrócić uwagę na specyfikę przestrzeni. Każdy obiekt posiada indywidualne potrzeby i uwarunkowania. Zupełnie inne środki zostaną zastosowane na obiekcie małym, a inne na dużym –Wszystko zależy od oczekiwań i potrzeb klienta, jednak dla dużych parkingów, gdzie urządzenia wystawiane są na intensywny rodzaj pracy, proponujemy gamę profesjonalnych szlabanów MAXIMA ULTRA. – mówi Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny, BFT Polska.
Wjazd ma maxa
Najwygodniejszym sposobem wjazdu na parking jest korzystanie z bezprzewodowych form sterowania szlabanami. Tak też wygląda to w przypadku systemu szlabanów Maxima Ultra. Szlabany zostały wyposażone w protokół U-Link, który stanowi integralną platformę dla wszystkich typów centralek i odbiorników, systemów łączności opracowanych przez firmę BFT. Dzięki protokółowi U-Link możliwe jest wbudowanie szlabanów w systemy zarządzania parkingami (Parking Management) lub budynkami (Building Management) i sterowanie za pomocą pilotów lub poprzez aplikację na smartfonie. Jednym z najpopularniejszych szlabanów z gamy MAXIMA ULTRA jest MAXIMA ULTRA 36.
MAXIMA ULTRA z trójfazowym silnikiem asynchronicznym i falownikiem ma niezwykle szybki czas otwierania od 0,7 do 3 sekund i maksymalną długością ramienia szlabanu do 6 metrów. Doskonale nadaje się do instalacji w strefach o dużym natężeniu ruchu i częstych zmianach kierunku ruchu szlabanu (bramki autostrad, parkingi, na których panuje duży ruch). Wszędzie tam, gdzie zależy nam na możliwości blokowania przejazdu czy ochronie przed nieuprawnionym wjazdem samochodów, możemy zastosować nowoczesne szlabany automatyczne – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny BFT Polska. Ich najważniejsze zalety, obok pełnego komfortu bezprzewodowego sterowania to m.in. atrakcyjny, minimalistyczny design doskonale komponujący się ze współczesną architekturą.
Nadesłał:
michal.tomaszewski@aveex.com
|
Komentarze (0)