Firma » Biznes
Avista Media ponownie laureatem Dolnośląskiego Certyfikatu Gospodarczego
Zobacz więcej zdjęć » |
Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy (DCG) przyznawany jest tym przedsiębiorstwom, które nie tylko mogą się wykazać wiarygodnością w biznesie, ale także poprzez swoją działalność znacząco przyczyniają się do rozwoju regionu i tworzenia miejsc pracy oraz są wizytówką jakości, innowacyjności i nowoczesności.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
O tym, która firma zasługuje na tytuł, decyduje kapituła DCG, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciele zarządu województwa dolnośląskiego (jej przewodniczącym jest marszałek województwa), jak również członkowie organizacji przedsiębiorców, uczelni wyższych oraz lokalni przedsiębiorcy.
- Znalezienie się drugi rok z rzędu wśród wyróżnionych przedsiębiorstw to dla nas wielki zaszczyt, tym bardziej, że certyfikat wystawiany jest przez tak szacowne grono profesjonalistów i osób znających doskonale gospodarkę Dolnego Śląska - mówi Marcin Luboń, prezes Avista Media. - Certyfikat jest dla nas także impulsem do tego, by stale się rozwijać i oferować usługi na jak najwyższym poziomie.
Atutem Avista Media jest oferowanie (w modelu business process outsourcing) specjalistycznych usług call center/contact center oraz innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw i instytucji, które w swojej działalności inicjują i podtrzymują kontakty z dużymi grupami klientów. W oparciu o nowoczesną platformę multikomunikacyjną i elastyczne zasoby organizacyjne firma obsługuje relacje z klientami, wykorzystując wszystkie kanały telefonicznego oraz internetowego kontaktu. Avista Media prowadzi na Dolnym Śląsku dwa nowoczesne contact center w których zatrudnia w sumie 300 konsultantów, marketerów i specjalistów IT.
Wzorem dla Dolnośląskiego Certyfikatu Gospodarczego są takie międzynarodowe i prestiżowe nagrody jak Europejska Nagroda Jakości czy amerykańska nagroda Malcolma Baldriga. Przedsiębiorstwa wyróżnione Certyfikatem nie tylko zyskują na wiarygodności i znaczeniu wśród klientów oraz partnerów biznesowych, ale także trafiają do Klubu Laureatów, czyli elitarnego grona najlepszych dolnośląskich firm.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Łesiuk
PR time - Agencja Public Relations
tel. (+48 71) 33 70 686 / 600 243 193
e-mail: agnieszka.lesiuk@prtime.pl
http://prtime.pl/
AVISTA MEDIA oferuje w modelu business process outsourcing specjalistyczne usługi call center/contact center oraz innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw oraz instytucji, które w swojej działalności inicjują i podtrzymują kontakty z dużymi grupami klientów. W oparciu o nowoczesną platformę multikomunikacyjną i elastyczne zasoby organizacyjne firma obsługuje relacje z klientami, wykorzystując wszystkie kanały telefonicznego oraz internetowego kontaktu.
Firma prowadzi dwa nowoczesne contact center - pod Wrocławiem i w Legnicy - wyposażone w zaawansowane systemy informatyczne. W obu z nich pracuje profesjonalna, specjalistycznie przeszkolona kadra - to w sumie 300 konsultantów, marketerów i specjalistów IT. Konsultanci AVISTA MEDIA dostępni są non stop, 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
AVISTA MEDIA jest spółką zależną Telefonii Dialog, należącą do Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź.
Zespół AVISTA MEDIA posiada ponad 12 lat doświadczenia, zdobytego w najbardziej konkurencyjnej z branży: telekomunikacji, obsługując w pełnym zakresie kontakty z blisko 700 tys. abonentów oraz internautów Telefonii Dialog. Realizuje również kampanie dla innych operatorów telekomunikacyjnych oraz instytucji i firm z różnych branży.
Więcej informacji na stronie
www.avistamedia.pl
Nadesłał:
izastraczek
|
Komentarze (0)