Technologie » Telekomunikacja
Avista Media w trosce o pacjentów Miedziowego Centrum Zdrowia
Wizyta u lekarza bardzo często kojarzy się pacjentom z odległymi terminami, długimi kolejkami, nierzadko również z bezskutecznymi próbami dodzwonienia się do przychodni. Wychodząc naprzeciw potrzebom zarówno pacjentów, jak i pracowników placówek medycznych, coraz częściej sięga się po nowoczesne rozwiązania technologiczne. Szczególnie przydatne są one w rozbudowanych ośrodkach medycznych, takich jak Miedziowe Centrum Zdrowia, które posiada swoje placówki w Głogowie, Lubinie i Legnicy. Mając na uwadze wysoką jakość świadczonych usług oraz komfort pacjentów, Dyrekcja Miedziowego Centrum Zdrowia w Lubinie zdecydowała się podpisać umowę z firmą Avista Media na świadczenie usługi profesjonalnej telerejestracji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest organizacja czasu pracy, zwłaszcza w placówkach medycznych, gdzie w grę wchodzi ludzkie zdrowie, a nawet życie. Dla dobra pacjentów, ale i dla sprawnego funkcjonowania placówki warto powierzyć wspomniany zakres usług nowoczesnemu telecentrum wyspecjalizowanemu w zdalnej obsłudze klientów – mówi Marcin Luboń, prezes zarządu Avista Media.
Telerejestracja, realizowana przez spółkę Avista Media w ramach modelu business process outsourcing, daje pacjentom możliwość rejestracji wizyty w placówce medycznej za pośrednictwem połączenia telefonicznego. Na podstawie informacji zawartych w istniejącym systemie Miedziowego Centrum Zdrowia konsultant Avista Media wskazuje najbliższy możliwy termin wizyty. Tego typu rozwiązanie ułatwia dostęp do kompleksowych i aktualnych informacji na temat usług medycznych.
Infolinia, obsługiwana przez spółkę Avista Media, pozwala na przyjmowanie połączeń przychodzących jednocześnie z wielu numerów telefonów MCZ. Gwarantuje to odebranie niemal każdego telefonu oraz precyzyjne przekierowanie do poszczególnych przychodni. Dodatkowo telemarketerzy realizujący usługę oddzwaniają do pacjentów w momencie pojawienia się jakichkolwiek zmian związanych z ich wizytą w placówce.
- Inną cenną zaletą dla placówki medycznej jest możliwość korzystania ze sprawdzonego systemu, bez konieczności ponoszenia kosztów inwestycyjnych w rozwój własnej infrastruktury. Jednocześnie dyrekcja może na bieżąco kontrolować koszty usługi, a przede wszystkim optymalnie zarządzać czasem pracy personelu medycznego i pomocniczego – wyjaśnia Marcin Luboń. – Do tego dochodzi również zapewnienie właściwej ochrony informacji i danych osobowych pacjentów.
W celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa procesów realizowanych przez contact center w Avista Media obowiązują ścisłe procedury dotyczące ochrony zarówno obiektów, jak i systemów teleinformatycznych oraz gromadzonych i przetwarzanych danych osobowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Stanowi to pełną gwarancję komfortu zarówno dla pacjentów, jak i placówek medycznych.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Łesiuk
PR time – Agencja Public Relations
tel. (+48 71) 33 70 686
e-mail: agnieszka.lesiuk@prtime.pl
AVISTA MEDIA oferuje w modelu business process outsourcing specjalistyczne usługi call center/contact center oraz innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw oraz instytucji, które w swojej działalności inicjują i podtrzymują kontakty z dużymi grupami klientów. W oparciu o nowoczesną platformę multikomunikacyjną i elastyczne zasoby organizacyjne firma obsługuje relacje z klientami, wykorzystując wszystkie kanały telefonicznego oraz internetowego kontaktu.
Firma prowadzi dwa nowoczesne contact center - pod Wrocławiem i w Legnicy - wyposażone w zaawansowane systemy informatyczne. W obu z nich pracuje profesjonalna, specjalistycznie przeszkolona kadra - to w sumie 300 konsultantów, marketerów i specjalistów IT. Konsultanci AVISTA MEDIA dostępni są non stop, 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
AVISTA MEDIA jest spółką zależną Telefonii Dialog, należącą do Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź.
Zespół AVISTA MEDIA posiada ponad 12 lat doświadczenia, zdobytego w najbardziej konkurencyjnej z branży: telekomunikacji, obsługując w pełnym zakresie kontakty z blisko 700 tys. abonentów oraz internautów Telefonii Dialog. Realizuje również kampanie dla innych operatorów telekomunikacyjnych oraz instytucji i firm z różnych branży.
Więcej informacji na stronie
www.avistamedia.pl
Nadesłał:
izastraczek
|
Komentarze (0)