Firma » Biznes
AWBUD Wyroby Betonowe wybiera GutPR
Zobacz więcej zdjęć » |
Umowa pomiędzy AWBUD SA a GutPR obejmuje obsługę w zakresie relacji z mediami, ze szczególnym uwzględnieniem PR produktowego dla sztandarowych produktów firmy – kostki brukowej z linii Exclusive i Standard.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wybraliśmy agencje GutPR przede wszystkim ze względu na dużą znajomość naszej branży i bardzo dobre referencje od czołowych producentów materiałów budowlanych i wykończeniowych. Dodatkowo niebagatelne znaczenie miały przedstawione nam korzystne cenowo warunki współpracy oraz elastyczne podejście do klienta – tak podpisanie umowy komentuje Agnieszka Racewicz, zastępca dyrektora ds. Marketingu w firmie AWBUD Wyroby Betonowe.
Za pozyskanie i obsługę klienta odpowiedzialna jest Hanna Gehrke-Gut.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Firma Awbud powstała w 1989 r. z inicjatywy jej obecnego prezesa i głównego akcjonariusza Andrzeja Wuczyńskiego. W pierwszych latach działalności firma koncentrowała się na usługach budowlanych, od 1994 r. rozpoczęła produkcję betonu towarowego, a od 1996 r. zaczęła produkcję prefabrykatów wibroprasowanych. Po okresie dynamicznego wzrostu organicznego zarząd spółki podjął decyzję o rozwoju firmy z wykorzystaniem strategii konsolidacji regionalnego rynku.
W 2007 r. spółka pozyskała inwestora finansowego - fundusz BBI Capital NFI S.A. Na bazie pozyskanych od inwestora środków oraz dodatkowego finansowania dłużnego rozpoczęła się realizacja strategii. W 2007 r. AWBUD dokonał dwóch akwizycji. W maju 2007 r. przejął aktywa, rynek i klientów spółki Utex-Sigma, dzięki czemu znacznie powiększył swoje zdolności wytwórcze w tym asortymencie (2 dodatkowe zakłady: w Mikołowie-Bujakowie oraz Roszkowie). W lipcu 2007 r. AWBUD przejął firmę Betra (zakład w Raciborzu), specjalizującą się w produkcji prefabrykatów betonowych i żelbetowych. Długoletnie doświadczenie w produkcji betonu w połączeniu z własnym nowoczesnym zapleczem badawczym stanowią o przewadze konkurencyjnej firmy w branży. AWBUD oferuje klientom produkty najwyższej jakości. Dzięki stałej dbałości o podnoszenie jakości wyrobów AWBUD skutecznie konkuruje dziś na rynku budowlanym.
GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i FMCG.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)