Dom » Wnętrza

B.M. Polska szkoli i doradza

B.M. Polska szkoli i doradza
Zobacz więcej zdjęć »
Firma B.M. Polska, wyłączny dystrybutor produktów malarskich amerykańskiej marki Benjamin Moore Paints, zainaugurowała cykl szkoleń w ramach projektu B.M. Training Program.
 

B.M. Training Program to kompleksowy, program szkoleniowy adresowany do dystrybutorów, architektów, projektantów wnętrz, wykonawców oraz pracowników firmy. Zasadniczym celem projektu jest przygotowanie przedstawicieli handlowych oraz pracowników sieci dystrybucji do profesjonalnej obsługi klientów, wzrost wiedzy na temat produktów oferowanych przez B.M. Polska oraz wyjaśnienie kluczowych zagadnień dotyczących technologii materiałów malarskich i aranżacji wnętrz. Program składa się z różnorodnych bloków tematycznych, dostosowanych do potrzeb biorących w nim udział grup. Poza zagadnieniami związanymi stricte z ofertą produktową firmy poruszane są kwestie dotyczące m.in. technologii farb i lakierów, możliwych zniszczeń powłok malarskich, profesjonalnej obsługi klienta, a nawet podstaw etykiety biznesowej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zasadnicza część szkolenia trwa dwa dni i kończy się testem weryfikującym wiedzę zdobytą podczas wykładów. Każdy kursant, który pomyślnie zda egzamin końcowy, otrzymuje od firmy B.M. Polska certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Pomysłodawcą B.M. Training Program jest Artur Nowak - Dyrektor Marketingu w firmie B.M. Polska, który tak uzasadnia potrzebę organizowania szkoleń dla dystrybutorów, architektów i wykonawców: „Od wiedzy i stopnia profesjonalizmu naszych pracowników oraz współpracujących z nami projektantów i wykonawców zależy jakość obsługi klientów, a w efekcie ich zadowolenie. Zdobyta wiedza teoretyczna i praktyczna połączona z systemem jej weryfikacji, pozwoli uczestnikom szkoleń umiejętnie korzystać z szerokiego portfolio produktów marki Benjamin Moore Paints".

Na przełomie stycznia i lutego br. certyfikaty otrzymało ok. 50 osób. W przyszłości firma B.M. Polska planuje objąć programem także wyselekcjonowane szkoły i uczelnie o profilu artystycznym i aranżacji wnętrz. „Otrzymujemy sygnały od pedagogów z tych placówek, że istnieje potrzeba kształcenia młodzieży i studentów w tym kierunku" - dodaje Artur Nowak. Pod koniec ubiegłego roku firma przeprowadziła pilotażowe szkolenie w jednej z kaliskich szkół średnich.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mpobozy@bmpolska.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »