Firma » Biznes
B.M. Polska uhonorowana "Diamentem" Forbesa
Zobacz więcej zdjęć » |
„Diamenty" magazynu gospodarczego Forbes to nagrody cieszące się bardzo dużym szacunkiem i uznaniem wśród przedsiębiorców i ekonomistów. Nie może być inaczej w przypadku wyróżnień, które przyznawane są przez znany na całym świecie tytuł biznesowy z ponad 90-letnią tradycją.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Założone w 1917 roku - przez B.C. Forbesa - pismo od lat jest istotnym podmiotem opiniotwórczym, a zarazem kompendium wiedzy na temat świata biznesu. „Diamentami" Forbesa obdarowywane są firmy, które najdynamiczniej zwiększają swoją wartość.
Podstawą przyznania tegorocznych nagród były dane finansowe z lat 2006-2008 opracowane według szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, która uwzględnia zarówno wyniki finansowe, jak i wartość majątku poszczególnych podmiotów. Do współpracy przy zestawieniu „Diamenty" Forbesa zaproszona została firma Dun & Bradstreet, która odpowiedzialna była za przygotowanie metodologii badań i merytoryczną weryfikację kandydatur. W zestawieniu ujęto firmy, które w terminie złożyły do KRS sprawozdanie finansowe za rok 2008 lub opublikowały je w Monitorze Polskim B. Na tej podstawie wyselekcjonowane zostały przedsiębiorstwa, które są rentowne (na podstawie wskaźnika EBIT oraz ROA), mają wysoką płynność bieżącą, nie zalegają z płatnościami oraz wykazują się dodatnim wynikiem finansowym oraz wartością kapitałów własnych w latach 2005-2008.
Po raz pierwszy posiadaczem „Diamentu" Forbesa została firma B.M. Polska Sp. z o. o. , która jest wyłącznym dystrybutorem znanych „wnętrzarskich" marek, w tym m.in. Benjamin Moore i Candis. Nagroda jest wynikiem restrukturyzacji sieci dystrybucji, a także wdrożenia w życie nowej strategii marketingowej firmy. Ponadto, na wyniki finansowe firmy wpływ miało rozszerzenie portfolio oferowanych produktów o nowe marki: Richard (narzędzia malarskie), Blue Mountain (tapety) oraz Bernard Reyn (tkaniny dekoracyjne). Artur Nowak Dyrektor Marketingu B.M. Polska nie kryje radości z nagrody i podkreśla jej znaczenie: „W biznesie najważniejsza jest wiarygodność, a „Diament" Forbesa jest jej najlepszym świadectwem. Dlatego wyróżnienie to jest dla nas szczególnie ważne i będziemy szczycić się nim w relacjach z naszymi kontrahentami" - mówi Artur Nowak.
Więcej informacji na temat działalności firmy B.M. Polska znaleźć można na stronie internetowej www.bmpolska.com .
Kontakt dla mediów:
Marcin Poboży
PR Manager
B.M. Polska Sp. z o.o.
tel. (22) 851 00 09
tel. 604 779 036
tel. 519 116 526
e-mail: mpobozy@bmpolska.com
Nadesłał:
mpobozy@bmpolska.com
|
Komentarze (0)