Kultura » Kultura
Bestsellery na półkach saloników Kolportera
Książki w ofercie wybranych punktów sieci Kolportera znajdują się od 2011 roku, ale po raz pierwszy firma wprowadziła osobne półki dla bestsellerów. – W Polsce jest coraz mniej małych księgarni i punktów detalicznych, w których można kupić książki – mówi Urszula Jurkowska z Biura Handlowego Kolportera. – W ten sposób chcemy wypełnić tę lukę, a przy okazji pozyskać klientów, którzy interesują się książkami i szukają atrakcyjnych i wartościowych tytułów. Półka Top 12 jest gwarancją, że je u nas znajdą.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Półki z bestsellerami znalazły się w tych salonikach prasowych i Top-Pressach, które już mają w swojej ofercie książki – to w sumie 250 punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Dobór pozycji na listę TOP 12 będzie się odbywał co miesiąc na podstawie danych sprzedażowych firmy Azymut – jednego z największych dystrybutorów książek w Polsce, z którym współpracuje Kolporter.
Klienci saloników będą mogli kupić w grudniu m.in. „Przebudzenie” – najnowszą powieść sensacyjną amerykańskiego pisarza Stephena Kinga (Prószyński i S-ka), kryminał „Gniew” – trzecią część trylogii Zygmunta Miłoszewskiego (W.A.B), „Przystań Julii” – nową powieść szalenie popularnej wśród polskich czytelniczek Katarzyny Michalak (Znak), „Wnuczkę do orzechów” – kolejny tom bestsellerowej „Jeżycjady” Małgorzaty Musierowicz (Pascal) czy „Nieproszonego gościa” – kryminał Charlotte Link (Sonia Draga).
– Niezależnie od tytułów dla dorosłych, każdego miesiąca na topowej półce znajdzie się najlepiej sprzedająca się książka dla dzieci – dodaje Urszula Jurkowska. – W grudniu jest to „Labirynt Lukrecji” Agnieszki Chylińskiej, piosenkarki, która od pewnego czasu pisze również z powodzeniem książeczki dla dzieci.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)