Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna

Bezpłatne przeglądy dentystyczne z Instytutem blend-a-med Oral-B

16 czerwca br. ruszyła akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. W ciągu najbliższych czterech miesięcy profesjonalne Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł.

Polacy nie dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer[1] wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. 14% Polaków pojawia się w gabinecie dopiero, gdy zmusi ich do tego bolący ząb. Efekty takiej postawy są aż nadto widoczne: z danych Eurobarometer wynika, że zaledwie 28% dorosłych Polaków ma wszystkie swoje zęby. Pod tym względem mamy jedne z najgorszych statystyk w całej Unii Europejskiej. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej. Nieleczone problemy z dziąsłami mogą prowadzić do poważnych schorzeń, jak paradontoza, zapalenie ozębnej czy trwałego uszkodzenia kości utrzymującej zęby w szczęce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem.                16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzą ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum będą wykonywane bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymają również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.

Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.

Mobilne Centra Dentystyczne będą ulokowane na parkingach sklepów sieci Biedronka – partnera akcji. Według szacunków Instytu blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać nawet 48 tysięcy Polaków.

Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.

Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl

 

O Instytucie blend-a-med Oral-B

Instytut blend-a-med Oral-B od ponad 50 lat opracowuje technologie i rozwiązania poprawiające stan jamy ustnej. Naukowcy Instytutu opracowali przełomową technologię Stannous Complex, która jest wykorzystywana w pastach blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł. Dzięki unikatowemu połączeniu polifosforanów, fluoru i cyny, pasta blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł  redukować problemy z dziąsłami w ciągu 2 tygodni.[2]

 

O firmie Procter & Gamble

Firma Procter & Gamble uczestniczy w I poprawia jakość życia około 4,4 miliarda ludzi na całym świecie, poprzez swoje portofolio cieszących się zaufaniem i znanych z jakości marek. Wśród marek należących do Procter & Gamble znajdują się Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Bonux®, Braun®, Discreet®, Dreft®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Herbal Essences®, Lenor, Londa Professional®, Max Factor®, Naturella®, Olay®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tampax®, Wella®, Wellaton®, Vizir®. Firma działa aktywnie w około 80 krajach, a jej produkty jej marek są dostępne w ponad 180 krajach na świecie. Więcej informacji na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek znajduje się na stronie: http://www.pg.com.



[1] Eurobarometer 72.3 report: Oral Health, 2010

[2] przy regularnym stosowaniu szczoteczki do zębów Oral B Pro expert Clinic Line Pro – flex i nici dentystycznej Oral B Pro expert Clinic Line

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

United PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »