Firma » Bankowość
Black Friday i Cyber Monday z kartami walutowymi Alior Banku
Ewentualne zaległości będzie można nadrobić już 28 listopada br. podczas tzw. Cyber Monday (Cyberponiedziałek), kiedy promocje ogłaszają przede wszystkim sklepy internetowe. Korzystanie z zakupowych okazji stało się teraz jeszcze łatwiejsze, a to dzięki kartom walutowym wydawanym do rachunku w internetowym Kantorze Walutowym Alior Banku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Black Friday obchodzony jest co roku w Stanach Zjednoczonych w dzień po Święcie Dziękczynienia. To otwarcie sezonu przedświątecznych wyprzedaży. Amerykańska tradycja dotarła także do innych państw, w tym Polski. Coraz większe zainteresowanie na świecie budzi również kolejne święto, czyli Cyber Monday (pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia). Słynie ono z licznych wyprzedaży oraz promocji oferowanych przez sklepy internetowe.
Z atrakcyjnych ofert mogą skorzystać posiadacze kart walutowych wydawanych do rachunku w internetowym Kantorze Walutowym Alior Banku. Dzięki kartom w EUR, USD i GBP można bezpiecznie płacić w Internecie. Wystarczy wybrać produkty w uczestniczących w akcji sklepach, dokonać zakupu, a jako sposób płatności zaznaczyć wybraną kartę walutową. Na koniec należy wypełnić wymagane dane i potwierdzić płatność.
Korzystając z kart walutowych podczas Black Friday i Cyber Monday można zaoszczędzić potrójnie. Po pierwsze, przewalutowanie środków na walutę karty w internetowym Kantorze Walutowym jest realizowane po atrakcyjnych kursach. Po drugie, płacąc kartą w walucie, w której dokonuje się zakupów w danym sklepie, unika się dodatkowych przewalutowań, możliwych przy operacjach z wykorzystaniem karty w złotych. Po trzecie, oszczędza się już na samych promocjach i rabatach oferowanych przez sklepy.
Więcej informacji o ofercie internetowego Kantoru Walutowego Alior Banku oraz o kartach walutowych na stronach: https://kantor.aliorbank.pl/ i https://kantor.aliorbank.pl/info/karty-walutowe.
Nadesłał:
United PR
|
Komentarze (0)