Rozrywka » Hobby
BLACK is green, a Mojito niejedno ma imię
Zobacz więcej zdjęć » |
„Rozwijając kategorię napojów energetyzujących oferowanych pod marką BLACK Energy Drink zdecydowaliśmy się na sukcesywne poszerzanie portfolio i oferowanie konsumentom różnych wersji smakowych ich ulubionego energetyku. Po sukcesach limonki, mango i maliny postanowiliśmy postawić na mojito, ponieważ ten smak doskonale wypadł na panelach degustacyjnych i fokusach, zbierając bardzo pozytywne opinie.” – powiedziała Karolina Karolczak, International Category Brand Manager w firmie FoodCare.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Historia mojito, na którego rozpoznawalny na całym świecie smak i aromat stawia marka BLACK, sięga XVI wieku i czasów korsarskich wypraw Francisa Drake’ a, który podobno raczył się napojem będącym mieszanką alkoholu uzyskiwanego z trzciny cukrowej (tafia) z dodatkiem soku z cytryny i mięty. Gdy po latach tafię zastąpiono rumem, powstało znane nam mojito, którego słodko-kwaśno-miętowy smak doskonale orzeźwia latem, a smakuje przez cały rok.
Napój BLACK Mojito oferowany będzie w puszkach 0,25 l spójnych pod względem wyglądu z identyfikacją marki BLACK Energy Drink. Kod kolorystyczny opakowania wraz z czytelną nazwą Mojito wyróżni napój na półkach, również spośród pozostałych energetyków BLACK Energy Drink.
„BLACK Mojito wnosi wiele świeżości do kategorii energetyków. Dzięki nowemu oryginalnemu smakowi zwiększamy ofertę pozwalając naszym konsumentom dokonać wyboru wersji produktu w ramach ich ulubionego brandu.” – dodała Karolina Karolczak.
Wprowadzenie na rynek napoju BLACK Mojito wspierać będzie intensywna komunikacja marketingowa w punktach sprzedaży, oparta głównie na materiałach POS.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|
Komentarze (0)