Społeczeństwo » Społeczeństwo

Bloomberg nagradza za CSR

AM Art-Media Agencja PR została wyróżniona przez magazyn Bloomberg Businessweek prestiżową nagrodą Business Premium 2016 za kompleksową obsługę PR projektów z zakresu CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nagrody te przyznawane są za usługi wyróżniające się jakością, nowoczesnością i dopasowaniem do potrzeb klientów. 

AM Art-Media Agencja PR została nagrodzona za obsługę PR projektów z zakresu CSR, w szczególności za wypromowanie kampanii społecznej „Bohaterowie proszą Cię o pomoc”  zorganizowanej przez Fundację Dorastaj z Nami. Akcja miała  na celu pomoc dzieciom, których rodzice zginęli w trakcie pełnienia służby publicznej dla Polski. Drugą z obsługiwanych przez agencję akcji społecznych był konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Nagroda ta jest odpowiedzią na społeczny problem, jakim jest odchodzenie od zwyczaju czytania. Marka konkursu została wprowadzona do świadomości szerokiego grona odbiorców. Dzięki zaangażowaniu agencji z ideą projektu miało okazję zetknąć się ponad 20 mln Polaków, a w mediach ukazało się ok. 1000 publikacji na temat konkursu. 

- To dla nas zaszczyt współpracować przy tak zaangażowanych i potrzebnych projektach, daje to nam zwyczajną, ludzką satysfakcję, świadomość, że robimy coś pożytecznego. Nasza agencja od początku swojego istnienia angażuje się w realizację projektów społecznych, szczególnie edukacyjnych i historycznych takich jak np. konkurs literacki „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” czy akcja Caritasu i wydawców edukacyjnych „Tornister pełen uśmiechów”– mówi Ignacy Krasicki prezes zarządu AM Art-Media Agencja PR.

AM Art-Media Agencja PR  powstała w 1998 roku. W portfolio agencji są polskie i zagraniczne firmy, instytucje publiczne, instytuty medyczne i jednostki kultury. Trzy lata temu Art-Media została wyróżniona Medalem XX-lecia Godła „Teraz Polska” za zaangażowanie w rozwój Polskiego Programu Promocyjnego. 

Bloomberg Businessweek Polska nagradza firmy, które oferują usługi dla biznesu, pomagają przedsiębiorcom w ich działalności, a także mają wpływ na rozwój gospodarczy. Laureatów docenia się za jakość usług, dostosowanych do potrzeb rynkowych, nowoczesność, efektywność, wychodzenie naprzeciw zainteresowaniom klientów. Nadanie tytułów odbywa się podczas uroczystej gali. W tym roku miała miejsce trzecia edycja konkursu, podczas której nagrodzono takie firmy jak np.: Siemens, Deutsche Bank, Arcus, WSiP, Europejski Fundusz Leasingowy, Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, LZMO.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »