Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka

Boiska nie muszą być zielone!

Boiska nie muszą być zielone!
Zobacz więcej zdjęć »
Dzieci z całej Polski udowodniły to w swoich pracach nadesłanych do trzeciej edycji programu Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga.

Tym razem o wymarzoną nagrodę (prawdziwe boisko sportowe!) walczy 55 szkół z całego kraju. Podobnie jak w poprzednich edycjach, do programu przystąpiły tylko te placówki, które nie posiadają własnego boiska lub mają obiekt w złym stanie - niejednokrotnie są to malutkie szkoły z odległych części Polski. Celem programu, podobnie jak w ubiegłych latach jest przekazanie idei rywalizacji sportowej, zachęcenie dzieci do zaangażowania się we wspólną zabawę, pracę zespołową.

Nadesłane w tym roku prace są dowodem na to, jak nieograniczona jest wyobraźnia dzieci – mówi Magdalena Olszewska, Specjalista ds. PR w FFiL Śnieżka S.A. i dobry duch programu. Na to, co przygotowały dzieci nie da się patrzeć bez emocji: masa pomysłów, wykonanie dopracowane w detalach, a przede wszystkim - co widać już przy pierwszym spojrzeniu - „serce włożone w przygotowanie prac”.
Trzeba podziękować nie tylko wspaniałym dzieciakom ale też nauczycielom, którzy potrafili zachęcić dzieci do udziału w programie i towarzyszyli swoim podopiecznym na każdym etapie przygotowań – podkreśla Olszewska.

Uczniowie biorący udział w rywalizacji mają do niej wspaniałe, sportowe podejście. Dzieciaki, choć od początku wiedzą, że główną nagrodę w postaci boiska może wygrać tylko jedna szkoła, wkładają w przygotowanie prac fantazję i entuzjazm, walcząc o swoje marzenia. Nie sposób ukrywać przed „Światem” prace emanujące taką dawką energii, dziecięcą radością - dlatego organizatorzy konkursu zdecydowali się zorganizować specjalną wystawę. 
Na warszawskim Torwarze otworzyły ją pierwsze honorowe ambasadorki programu: Katarzyna Cichopek, Anna Nowak-Ibisz i Maria Niklińska. 9 czerwca zagoszczą w Centrum Olimpijskim PKOI, dzięki czemu każdy zwiedzający będzie mógł posmakować emocji towarzyszących konkursowi.

Organizatorem programu jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski. To właśnie dzięki Śnieżce powstały już dwa boiska, pierwsze w Turznie, drugie w Bobrówku.

To szczyt satysfakcji dla każdego PRowca - zgłaszać i mieć szansę realizować tego typu projekty. Dużo się mówi o działaniach społecznych, ale to nadal najmniej popularna forma dbania o dobre imię firmy.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., to pierwszy Klient w mojej wieloletniej karierze zawodowej, który zdecydował się na realizację takiego programu i konsekwentnie, z ogromnym zaangażowaniem rozwija go z każdą kolejną edycją - mówi Tatiana Mindewicz-Puacz, autorka pomysłu    i koordynatorka programu. Naprawdę warto o tym mówić głośno, bo dziesiątki społecznych projektów ląduje w koszu. Firmy polskie mają bardzo małe doświadczenie w "dzieleniu się" i chyba także za małe chęci, żeby to doświadczenie zdobyć. Liczę na to, że projekty takie jak ten, przede wszystkim dzięki wspaniałemu odzewowi ze strony dzieciaków, zachęcą innych do działania – zaznacza Tatiana Mindewicz-Puacz.

W tym roku partnerem programu jest firma TAMEX Obiekty Sportowe S.A. – generalny wykonawca boiska. Po ubiegłorocznej współpracy przy okazji budowy boiska w Bobrówku, zespół firmy, widząc uśmiechy na twarzach dzieci, zdecydował się  włączyć do trzeciej edycji programu na zasadach partnerskich.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

p.wrona

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »