Technologie » Komputery

Bonair zaprasza na webinarium dotyczące zarządzania aktywami

5 czerwca o godzinie 10:00 odbędzie się bezpłatne webinarium zatytułowane „Jak efektywnie zarządzać aktywami portfela inwestycyjnego?".

Uczestnicy wirtualnego spotkania dowiedzą się między innymi, w jaki sposób rozwiązanie firmy Bonair może pomóc w zapewnieniu zgodności z dyrektywą UCITS IV oraz z nowymi przepisami ustawy o funduszach. Eksperci z Bonair zaprezentują system zarządzania portfelem inwestycyjnym AMS wspomagający planowanie inwestycji i zarządzanie oraz analizę portfeli, a także nowy moduł do kontroli ryzyka i analizy portfela automatyzujący procesy sprawozdawcze w zakresie ryzyka inwestycyjnego dla TFI.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Zachęcamy do udziału w webinarium wszystkich, którzy szukają sposobów na usprawnienie działania i zmniejszenie pracochłonności zarządzania portfelem inwestycyjnym. Nasze rozwiązania informatyczne wspierają obsługę ponad 60% rynku funduszy inwestycyjnych. Naszym celem jest pokazanie, w jaki sposób ułatwić planowanie inwestycji, zredukować ryzyko oraz obniżyć koszty procesu, zapewniając jednocześnie wysoką jakość i spójność przetwarzania danych - mówi Artur Paluchowski, Dyrektor Działu Sprzedaży Sektor Finansowy, Bonair SA.

Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy zgłosić chęć uczestnictwa na adres info@bonair.com.pl.


***

Informacje o Bonair SA

Bonair SA jest od lat dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla branży finansowej, organów administracji publicznej, przedsiębiorstw handlowych, przemysłowych i usługowych. Firma istnieje na rynku polskim od 1991 roku, dostarcza usługi z zakresu projektowania i tworzenia aplikacji m.in. do obsługi procesu kredytowego, wyceny aktywów, agenta transferowego, komunikacji z BIK, zarządzania aktywami, wdraża rozwiązania wspierające zarządzanie klasy ERP, CRM i BI oraz systemy do monitorowania i optymalizacji produkcji (MES). Bonair SA prowadzi również działania w zakresie integracji aplikacyjnej i systemowej oraz dostarcza infrastrukturę sprzętowo-systemową (m.in. serwerową, dostępową i sieciową). Firma posiada certyfikat ISO 9001:2008, a systemem zarządzania jakością objęte są wszystkie procesy w firmie. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia blisko 170 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych. Więcej informacji na stronie www.bonair.com.pl.

Kontakt:

Ilona Tyczyńska
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 147
Mobile: 668 492 521
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
Mobile: 668 368 804
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »