Motoryzacja » Transport

Branża kurierska i jej prognozy

Branża kurierska i jej prognozy
Zobacz więcej zdjęć »
Polska branża kurierska jest tą branżą, której aktualnie z pewnością nie zagraża żaden kryzys ekonomiczny. I co więcej, rok 2013 jest dla niej rokiem nie tylko bardzo obiecującym, co po prostu pełnym wielu dalekosiężnych możliwości.

Pomimo nawet rosnącego bezrobocia, kryzysu tak wielkich i istotnych sektorów, jak – dla przykładu – sektor budowniczy czy motoryzacyjny, branża kurierska ma się naprawdę nieźle. Nie dość, że nie można w tym przypadku mówić o jakimś zadowalającym constansie, to na dodatek jeszcze trzeba o niezwykle zadowalającym rozwoju. Branży kurierskiej nic dzisiaj nie jest w stanie zagrozić. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na rynku kurierskim najszybciej rozwija się drogowy transport ekspresowy, jako że jest to sposób najtańszy i jednocześnie najbardziej elastyczny (przewozy lotnicze rozwijają się również, ale już w tempie wolniejszym). Taki stan rzeczy wiąże się bez wątpienia z cieszącym się dużym i wciąż rosnącym zainteresowaniem sektorem e-commerce. Sklepy internetowe, chcąc bowiem zapewnić swoim klientom terminowość, często decydują się właśnie na tanie usługi kurierskie, świadczone przez coraz liczniejsze firmy, które to coraz bardziej za sobą pozostawiają publiczną Pocztę Polską. Ale nie tylko sklepy internetowe mają w tej sytuacji aż tak wielkie znaczenie.

Na rozwój rynku kurierskiego wpływ mają również i liczne przedsiębiorstwa (najczęściej handlowe, przemysłowe oraz motoryzacyjne), które z roku na rok wykazują tendencje do rozszerzania skali swoich usług oraz do usprawniania logistyki poprzez outsourcing swoich komponentów. A że firmy kurierskie z roku na rok stają się coraz bardziej elastyczne i starają się coraz lepiej dopasowywać swoje oferty do wymagań swoich klientów, ich dochody będą w dalszym ciągu rosły – tym bardziej, że ich infrastruktura stale rośnie: powstaje więcej punktów obsługi klienta, rozszerza się dostępność usług czasowych, zostają wdrażane nowe rodzaje usług oraz nowoczesne technologie, rozwija się współpraca dwóch bądź kilku firm.

I z tego też powodu rzesza ich klientów, zarówno tych mniejszych (indywidualnych), jak i większych (firmowych, korporacyjnych) ciągle się powiększa. Tak więc, co, jak co, ale branży kurierskiej żaden kryzys jak na razie nie dotyczy i w najbliższym czasie raczej też dotyczył nie będzie.


 




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ivona

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »