Technologie » Internet
Budownictwo360 - pierwsze dni w nowej odsłonie
Oprócz typowych zmian graficznych, także poprawiono funkcjonalność i strukturę witryny. Przede wszystkim zlikwidowano nadmierną ilość zakładek menu i jego podstron. Nie oznacza to jednak, że portal został pozbawiony niektórych tematów. Menu sporządzono w bardziej przejrzysty sposób i niektóre z kategorii, które się niemal duplikowały w poprzedniej odsłonie, sprowazono do minimum.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bardzo ważną zaminą jest także sposób prezentacji firm. Poprawiono i niemal całkowicie zmieniono styl graficzny profilów. Użytkownicy mogą liczyć na stałe wsparcie techniczne, udzielane pod telefonem oraz za pośrednictwem poczty email. Konta zostały podzielone na 3 typy w zależności od stopnia rozbudowania.
Oprócz samej przezentacji frmy w katalogu, uruchomiono gamę usług reklamowych i prasowych dla Agencji PR i biur prasowych. Ponadto na portalu można zamieszczać ogłoszenia.
To tylko niektóre zmany jakie zaszły na budownictwo360.pl.
Wszystko wskazuje, że zmiany przynisą pożądany efekt. Już w pierwszych dniach pomimo znaczącej zmiany struktury linków a więc także indeksacji w wyszukiwarkach, liczba odsłon wzrosła o 355% na dzień.
Wraz z momentem uruchomienia serwisu w nowej odsłonie, oficjalnie portal stał się pierwszym członkiem nowo powstającej Grupy Intermobi360.com. Grupa ma zrzeszać portale tematyczne i nie tylko z zakresu branż technologicznych. tametyka portałów ma być różna i przede wszystkim treści mają być atrakcyjne dla internauty.
Na całoścą, w tym nad portalem budownictwo360.pl, od tej chwili czuwa, prężnie rozwijająca się Agencja Interaktywna INTERMOBI, któa jest jednocześnie sponsorem i włąścicielem portalu.
Komentarze (0)