Rozrywka i wypoczynek » Święta

Burger King "igra" z ogniem... i zdobywa sympatię strażaków

Sukcesem zakończyła się specjalna akcja Burger King przygotowana z okazji Dnia Strażaka. Tego dnia we wszystkich restauracjach sieci od rana pojawiały się liczne grupy strażaków – w mundurach galowych lub bojowych – w odpowiedzi na zaproszenie Burger King.

Grillowane na ogniu burgery serwowane były im za darmo, w symbolicznym podziękowaniu za hart ducha i odwagę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 „Dziękujemy sieci BURGER KING za niesamowitą niespodziankę, jeszcze nikt w Polsce niczego podobnego nie zrobił.”. „Fajny pomysł. W końcu ktoś nas docenił.” – takie i podobne komentarze pojawiały się ze strony strażaków, którzy w swoje święto odwiedzili restauracje Burger King. Grillowane na ogniu burgery zdecydowanie zdobyły ich uznanie – wydano ponad 1 600 zestawów m.in. zawierających kultowe Whoppery. 

Widok tak wielu strażaków w Burger King w ich służbowych strojach zaskoczył tego dnia pozostałych gości restauracji, natomiast fani Burger King zgromadzeni  na fan page’u marki mogli  obserwować liczne wpisy ze strony strażaków z podziękowaniami, pamiątkowymi zdjęciami z restauracji i oczywiście komentarzami dotyczącymi smaku burgerów – prosto z ognia. Przy tak pozytywnych reakcjach z pewnością rozważone zostaną kolejne akcje Burger King skierowane do tej wyjątkowej grupy ludzi – odważnych, charyzmatycznych i dumnych z wykonywanego zawodu.

Akcja przeprowadzona została we wszystkich 22 restauracjach Burger King we współpracy z Wojewódzkimi Komendami Straży Pożarnej – dowolne zestawy Burger King serwowane były w Dzień Strażaka wszystkim strażakom, którzy odwiedzili tego dnia jedną z restauracji sieci w swoim służbowym ubiorze lub okazali dokument poświadczający wykonywany zawód.

***

Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca  burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga – burger Whopper – powstał 52 lata temu i każdy klient może go zamówić według swoich upodobań, zgodnie z filozofią „Have it your way”.  Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 12.000 restauracji w ponad 73 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a 22 restauracje tej sieci zlokalizowane są w 13 miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Radomiu i Częstochowie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.burgerking.com.pl/ oraz na fan page marki na Facebooku: www.facebook.com/burgerkingpolska.

Dodatkowych informacji udziela: 

Anna Marciniak

Manager

Solski Burson-Marsteller

e-mail: amarciniak@solskibm.pl

+48 (22) 242 86 16

+48 662 103 997

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Witold Strzelecki

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »