Firma » Finanse

Co nowego na Portalu Klient EFL?

Internetowe kanały obsługi klientów cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Kluczowe jest ich ciągłe dostosowywanie do zmieniających się potrzeb odbiorców. EFL dostrzegając popularność zdalnego kontaktu, stale rozwija i uatrakcyjnia Portal KlientEFL.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jak wynika z danych EFL, średnio miesięcznie z portalu EFL korzysta ponad 8 tys. klientów, którzy za jego pośrednictwem m.in. pobierają eFaktury, kontrolują płatności czy składają wnioski. Liczba użytkowników portalu stale rośnie, w tempie około 5 – 10% miesięcznie. Użytkownicy serwisu korzystają z niego zarówno w „tradycyjny” sposób za pośrednictwem komputera, jak i za pomocą urządzeń mobilnych. Wejść na Portal z tabletów lub smart fonów jest coraz więcej. Obecnie stanowią one około 3% wszystkich odwiedzin.

W celu usprawnienia relacji z klientami, EFL na bieżąco wprowadza wiele nowych funkcjonalności swojej internetowej aplikacji.  

Rozwój usług oferowanych przez portal KlientEFL opiera się na opiniach oraz sugestiach klientów. Dzięki tym informacjom, klienci korzystający z usługi portalu mogą teraz sprawdzić m.in. swój aktualny harmonogram spłat rat leasingu. Kolejna wdrożona zmiana polega na zamianie domyślnego kanału komunikacji (na linii klient <-> EFL) z wiadomości SMS na uznany za  „bardziej przyjazny” e-mail. Dodatkowo została ograniczona liczba wysyłanych do klientów komunikatów poprzez wprowadzenie tzw. Komunikatów zbiorczych. 

Kolejne zmiany w obszarze serwisu polegają na modyfikacji sposobu naliczania opłaty za korzystanie z niego. Przy naliczaniu opłat uwzględniana jest obecnie liczba aktywnych umów klienta z usługą portalu. Tym samym dla klientów z dużą liczbą nowych umów opłata za usługę zostanie znacznie obniżona. Od 7 marca 2013 obowiązuje również nowa Tabela Opłat i Prowizji. Opinia Leasingobiorcy wydawana za pośrednictwem serwisu oraz wniosek o Zmianę Terminu Płatności są realizowane przez Portal KlientEFL bezpłatnie.

Potwierdzeniem efektywnego prowadzenia Portalu KlientEFL jest wyróżnienie godłem „Użyteczna Strona” , przyznane za wysoką jakość oraz bieżące wdrażanie proponowanych uwag i rekomendacji, które mają wpływ na satysfakcję klientów.

Demonstracyjna wersja Portalu oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej https://klient.efl.com.pl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MCConsultants

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »