Motoryzacja » Jednoślady
Communication Unlimited pisze nowy rozdział legendy dla Suzuki
Zobacz więcej zdjęć » |
Motocykle Suzuki to legenda na dwóch kołach. Wcielenie adrenaliny i niepowtarzalnego stylu. Z jednej strony wnoszą do wizerunku marki dynamikę i zaawansowanie technologiczne, z drugiej - generują olbrzymie zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych. Jednoślady są dla komunikacji marki kluczowe.- mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Każda nowa odsłona Suzuki GSX-R1000 wzbudza duże zainteresowanie fanów motocykli.
W krajach anglojęzycznych model nazywany bywa „The King of Sportbikes”.
Kluczowym elementem komunikacji nowego modelu jest wyrazista strona www - http://www.gsxr1000.suzuki-moto.pl/. Kampania będzie obejmować digital, media społecznościowe oraz magazyny motocyklowe.
Nowy GSX-R1000 to szósta generacja flagowego supersportowca Suzuki. Jest lżejszy, zwrotniejszy i jeszcze bardziej aerodynamiczny niż jego poprzednicy. Słowem: jest jeszcze bardziej sportowy. Właśnie ten bezkompromisowy charakter podkreślamy w komunikacji modelu. - zaznacza Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Polska.
Wyraziste materiały wideo, dynamiczny design i charakterystyczny dla świata sportowych motocykli minimalizm - to kluczowe elementy nowej strony www. Wszystko ma służyć czystej frajdzie - najpierw z odkrywania nowego motocykla, a potem z prowadzenia go na drodze. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Nadesłał:
a.sobczak@wp.pl
|
Komentarze (0)