Firma » Biznes

connect 4 land: DB Schenker wdraża nową, cyfrową platformę bookingową

connect 4 land: DB Schenker wdraża nową, cyfrową platformę bookingową
Zobacz więcej zdjęć »
Klienci w Polsce mogą teraz jeszcze szybciej i łatwiej zlecić online transport lądowy.

Polscy klienci DB Schenker mają już dostęp do connect 4 land – nowej cyfrowej platformy do składania zleceń, dzięki której wycenią i zamówią usługi logistyczne w zakresie transportu lądowego. Platforma pomyślnie przeszła testy w Hiszpanii i Niemczech. Sukcesywnie, do końca roku, będzie uruchamiana w kolejnych krajach Europy. W najbliższym czasie DB Schenker wdroży również connect 4 ocean i connect 4 air – nowe systemy zleceń online dla transportu morskiego i lotniczego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Uruchomiając platformę connect 4 land, robimy kolejny ważny krok na drodze cyfryzacji i wyposażamy naszą firmę w narzędzie umożliwiające osiągnięcie długoterminowego sukcesu” — mówi Jochen Thewes, Chief Executive Officer DB Schenker. „Bezpośrednia i spersonalizowana komunikacja z klientami pozostanie oczywiście istotnym aspektem naszej głównej działalności. Nowy cyfrowy interfejs do składania zleceń uprości korzystanie z profesjonalnych usług firmy DB Schenker, szczególnie w przypadku małych i średnich klientów”.

„Dążymy do tego, by nasi klienci mieli szybki dostęp online do największej sieci transportowej w Europie” — mówi Ewald Kaiser, Chief Operating Officer w DB Schenker. „Za sprawą kliku kliknięć myszką będą mogli łatwo i wygodnie zlecić dostawę towarów do odbiorców w całej Europie, od Madrytu po Moskwę. Dzięki temu nasza główna działalność stanie się jeszcze bardziej cyfrowa. Już wkrótce wszystkie nasze procesy, od oferty po fakturę, zostaną całkowicie zdigitalizowane” — dodaje Kaiser.

„Zakupy przez internet stały się normą w sektorze B2C. Również branża logistyczna może korzystać z udogodnień zakupów online. Platforma connect 4 land oferuje klientom biznesowym dostęp — również z poziomu smartfona — do wygodnego systemu zleceń, natychmiastowych i przejrzystych informacji o cenach i czasie transportu oraz praktycznego systemu śledzenia” — mówi Markus Sontheimer, który jako Chief Information and Digital Officer w DB Schenker jest odpowiedzialny za digitalizację i cyfryzację.

Platforma connect 4 land jest obecnie dostępna dla klientów DB Schenker na polskim, niemieckim i hiszpańskim rynku transportowym. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dbschenker.com.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »