Firma » Reklama
Contact Center rozszerzyło ofertę o usługi marketingu mobilnego
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
„Dzięki nowym rozwiązaniom Contact Center może zapewnić swoim klientom bezpośredni kontakt z odbiorcą końcowym w dogodnej dla niego chwili. Ponadto narzędzia mobilne gwarantują personalizowanie przekazu, komunikację niezależną od miejsca i czasu oraz pomiar rezultatów” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o.
Usługi mobilne umożliwiają różnorodne formy dotarcia do klientów końcowych. Są wśród nich: konkursy, loterie, m-kupony, elementy promujące sprzedaż, budujące świadomość i lojalność klientów. Wykorzystując narzędzia mobilne firmy mogą pozyskiwać nowych klientów poprzez zwiększenie efektywności dotarcia i budowanie lojalności, a także generować dodatkowe przychody i wzmacniać swój wizerunek.
Poza standardowymi usługami marketingu mobilnego Contact Center oferuje nowości, takie jak SMS MT – subskrypcje SMS obciążające opłatą odbiorcę oraz WAP Premium - dokonywanie płatności za pośrednictwem strony WAP.
		Nadesłał:
            magdalena.walanus@contactcenter.pl 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)