Firma » Reklama
Contact Center rozszerzyło ofertę o usługi marketingu mobilnego
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
„Dzięki nowym rozwiązaniom Contact Center może zapewnić swoim klientom bezpośredni kontakt z odbiorcą końcowym w dogodnej dla niego chwili. Ponadto narzędzia mobilne gwarantują personalizowanie przekazu, komunikację niezależną od miejsca i czasu oraz pomiar rezultatów” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o.
Usługi mobilne umożliwiają różnorodne formy dotarcia do klientów końcowych. Są wśród nich: konkursy, loterie, m-kupony, elementy promujące sprzedaż, budujące świadomość i lojalność klientów. Wykorzystując narzędzia mobilne firmy mogą pozyskiwać nowych klientów poprzez zwiększenie efektywności dotarcia i budowanie lojalności, a także generować dodatkowe przychody i wzmacniać swój wizerunek.
Poza standardowymi usługami marketingu mobilnego Contact Center oferuje nowości, takie jak SMS MT – subskrypcje SMS obciążające opłatą odbiorcę oraz WAP Premium - dokonywanie płatności za pośrednictwem strony WAP.
Nadesłał:
magdalena.walanus@contactcenter.pl
|

Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)