Firma » Biznes
I miejsce Contact Center w rankingu Book of Lists 2010
Zobacz więcej zdjęć » |
Contact Center zdobyło I miejsce w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Certyfikat potwierdzający dobre wyniki i wysoką pozycję firmy w branży został wręczony podczas uroczystej Gali Book of Lists 2010 w Centrum Olimpijskim PKOI.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Przyznane wyróżnienie jest dla nas zaszczytem, a jednocześnie potwierdzeniem naszej pozycji na rynku marketingu bezpośredniego” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center. Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów biznesu. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach. Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 stanowisk w 10 centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki. Więcej informacji: www.contactcenter.pl. Kontakt: Magdalena Walanus, Ekspert ds. Komunikacji i PR, Contact Center, tel. +48 22 574 05 52, kom. +48 510 144 733, e-mail: magdalena.walanus@contactcenter.pl
Nadesłał:
magdalena.walanus@contactcenter.pl
|
Komentarze (0)