Firma » Biznes

Contact Center w Brytyjsko–Polskiej Izbie Handlowej

Contact Center w Brytyjsko–Polskiej Izbie Handlowej
Zobacz więcej zdjęć »
Contact Center, firma specjalizująca się w outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta przez call/contact center, dołączyła do grona przedsiębiorstw zrzeszonych w British Polish Chamber of Commerce (BPCC).

Współpraca pomiędzy Contact Center a izbą ma na celu rozwinięcie relacji gospodarczych firmy na rynku brytyjskim. W bieżącym roku przedstawiciele Contact Center uczestniczyli już w jednym z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Wielkiej Brytanii - targach Technology For Marketing & Advertising, które odbyły się w dniach 23-24 lutego w Londynie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

BPCC jest niezależną organizacją typu not-for-profit, która pomaga w rozwijaniu brytyjsko-polskich relacji biznesowych. Jej członkowie rekrutują się z szerokiego spektrum sektorów przemysłowych i handlowych. W ramach izby działa 7 grup roboczych powołanych do promowania najlepszych praktyk biznesowych oraz propagowania reform strukturalnych i regulacyjnych w Polsce. BPCC organizuje około 75 imprez rocznie i jest partnerem, patronem lub uczestnikiem ponad 200 wydarzeń w Wielkiej Brytanii i Polsce.

Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 stanowisk w 10 centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).

Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki. W 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Więcej informacji: www.contactcenter.pl .


Kontakt:

Magdalena Walanus, Ekspert ds. Komunikacji i PR, Contact Center, tel. +48 22 574 05 52, e-mail: magdalena.walanus@contactcenter.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

magdalena.walanus@contactcenter.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »