Gospodarka » Bezpieczeństwo
Coraz więcej terminali Kolportera akceptuje karty płatnicze
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kolporter dysponuje siecią ponad 28 000 multifunkcyjnych terminali, które obsługują doładowania prepaid, płatności masowe, programy lojalnościowe i akceptację kart płatniczych. Właśnie tę ostatnią usługę firma zamierza intensywnie rozwijać w bieżącym roku.
– Klienci oczekują od punktów sprzedaży możliwości dokonania płatności kartą, traktując tę usługę jako obowiązujący standard. Dlatego chcemy, aby na koniec 2014 roku liczba naszych terminali akceptujących karty płatnicze osiągnęła 15 tysięcy – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor sprzedaży w Departamencie Usług Elektronicznych Kolportera.
Wartość łącznej sprzedaży usług elektronicznych w terminalach należących do Kolportera przekroczyła w ubiegłym roku 1 mld zł. Firma zakłada, że w 2014 roku jej przychody z tego tytułu zwiększą się o 8 proc.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, rozwija także sieć franczyzową Traf Press.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)