Firma » Biznes
CUK Ubezpieczenia Firmą Przyjazną Klientowi
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– „Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za przyznanie tak istotnej nagrody. Wyróżnienie uświadomiło nam jak bardzo nasze działania wewnętrzne są widoczne i odczuwalne przez konsumentów. Czujemy się zaszczyceni, że jesteśmy postrzegani w taki sposób – jako rzetelna firma, która dba o bliskość i doskonałą obsługę klientów. Zyskaliśmy ogromny zastrzyk optymizmu i energii do dalszego rozwoju relacji z obecnymi i przyszłymi klientami” – informuje Jacek Byliński, prezes CUK Ubezpieczenia.
„Firma Przyjazna Klientowi” jest ogólnopolskim programem badawczo-certyfikacyjnym. Podstawą tego procesu jest badanie doświadczeń i satysfakcji Klientów Firmy. Badanie realizowane jest przy użyciu wystandaryzowanego kwestionariusza badającego cztery obszary: zadowolenie Klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi, prawdopodobieństwo rekomendacji. Dla każdej firmy indywidualnie określana jest wielkość próby badawczej. Zależy ona m.in. od posiadanej przez firmę liczby Klientów, kanałów dotarcia do Klientów oraz ewentualnych dodatkowych celów badawczych. - „Uhonorowanie nagrodą „Firma Przyjazna Klientowi” pokazało nam, że nasz rozwój idzie w dobrym kierunku. Systematyczne podnoszenie jakości świadczonych usług i stawianie na bezpośredni kontakt z Klientami na pierwszym miejscu listy naszych priorytetów, było właściwym wyborem” – mówi Jacek Byliński.
Klienci, którzy ocenili CUK Ubezpieczenia w programie Obserwatorium Zarządzania, pokazali, że działania, szkolenia i zaangażowanie przedstawicieli, buduje pozytywni i ciepły wizerunek dla multiagencji. – „Staramy się, aby nasza firma była jak najbardziej przyjazna dla naszych klientów, dlatego dbamy o to, by członkowie zespołu byli starannie i odpowiednio dobrani. Dodatkowo inwestujemy w rozwój naszych przedstawicieli i zapewniamy im szereg szkoleń, które nie tylko poszerzają ich kompetencje, ale pokazują jak budować i polepszać relację z klientem” – tłumaczy Jacek Byliński.
Nadesłał:
UnicornMedia
|
Komentarze (0)